Foto's Termignoni uitlaten?

Duckman

MF veteraan
29 mrt 2004
6.497
198
Offroad!
Wie heeft er mooie foto's van (eigen) Termignoni uitlaten en dan niet op een Ducati. Die zijn genoeg te vinden, ben wel benieuwd naar die pijpen op andere fietsen dan de Duc's...
 
Ik had er 1 op m'n CBR van 93' helaas heb ik er geen foto van omdat ik binnen een week naar dat ie er op zat werd aangereden, uitlaat plat B|

 
Ik heb er eentje op mijn FZR zitten. Zat er al op toen ik hem kocht, maar ik vind het wel een mooie uitlaat met goed geluid.

FZR600_08.jpg
 
Wie heeft er mooie foto's van (eigen) Termignoni uitlaten en dan niet op een Ducati. Die zijn genoeg te vinden, ben wel benieuwd naar die pijpen op andere fietsen dan de Duc's...
Heb je het nou alweer gehad met je Sebring uitlaat? Is ook wel een beetje een laf geluidje he!
Enne volgende keer als we gaan rijden, wel een beetje doorgassen he! Of kan die Kawa niet harder?? :P :+

Marty
 
Heb je het nou alweer gehad met je Sebring uitlaat? Is ook wel een beetje een laf geluidje he!
Enne volgende keer als we gaan rijden, wel een beetje doorgassen he! Of kan die Kawa niet harder?? :P :+

Marty

Volgens mij rij jij gewoon met een standaarddempertje rond, en reed jij gisteren niet de hele tijd achteraan _O- ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan