(foto's) Toon ons je vastrijders !

Klickstart

MF veteraan
21 aug 2003
5.058
36
Tongeren (Limburg, BE)
Foto's van motors die helemaal tot over de wielassen in de blubber zitten. Foto's van wielen geklemd tussen rotsen, takken,...
Filmpjes mogen ook.
En natuurlijk wat verhalen om bij te leren :P

Ik trap af met een oude, lang geleden toen ik nog jong en onervaren was :)

full


full


Mergelblubber vol met losse silex stenen. Uiteindelijk is een wagen moeten komen om de motor met een touw eruit te trekken. Schade: gebroken naaf, kromme remschijf, krom kettingwiel. En overal slib tot in de kleinste kiertjes.
Het zal me nu niet meer gebeuren omdat ik nu weet hoe de bodem boven drijfzand er in zo'n groeve uit ziet en ik ga ook eerst kijken als ik niet zeker ben hoe de ondergrond is. Sporen van andere rijders helpt ook, geen sporen = oppassen.
Er was me daar een man komen helpen en die zei dat het vorige jaar zijn zoon met de enduro een meter diep had gezeten. Die hebben ze er uit getrokken met een tractor.


Kom dus maar op met jullie bijdragen. We genieten graag van andermans miserie O-)
 
hehe wauw , beste blubber en coupe ! ik moet nog vast komen te zitten denk ik _O-
 
Foto-C44POT6F-D.jpg


Foto-4KQMACET-D.jpg


paar maanden terug op alphen :p was nogal nat, remde de motor dood en kwam daarna niet meer weg. mee 4 man hebben we hem er niet uit kunnen trekken. toen maar een paar spanbanden aan de boom en hem eruit ratelen :P koppeling had ik er ook nog uit gestookt :D
 
full

@ Nunspeet, 500 treffen 2006

Moeilijk te zien, maar hij stond dus gewoon los en niet tegen het walletje aan..
Kreeg hem niet meer los..
 
Mijn bijdrage:

02052009187.jpg

02052009188.jpg

02052009189.jpg

02052009190.jpg

02052009191.jpg


Was een maisland in gereden. Tot ik vast zat dus... Was echt niet leuk, achterwiel zat zo vast dat ik m niet meer rond kreeg. En ik was alleen :9 uit eindelijk met een bult gas en koppeling laten schieten t achterwiel enigsinds vrij gekregen, toen de motor op de grond gelegd, en m er uit gesleept op hardere grond.

Manmanman, wat haat ik vast rijden, en ploeteren door de blub :9
 
hier die van mij. zat goed vast.
andere kant van sleepkabel was aan de bus gekoppeld.
20100918161255.jpg
 
Leuk topic *O*

Minder extreem dan de andere maar hier mijn aandeel:

2 weken geleden reed ik met m'n KLE ook iets te fanatiek een beetje bagger in. Achteraf bleek het bagger uit een uit gebaggerde sloot te zijn, op sommige plaatsen zakte ik tot aan m'n knie weg :P Dat ding bleef weg zakken, ik kon nergens een plek vinden waar ik genoeg grip had om weg te rijden. Zelfs onder het gras was het helemaal drassig. Na 45 min zelf geprobeerd te hebben om dat ding er uit te krijgen toch m'n verlies maar toe gegeven en een buur-mf'er gebeld om me te redden :P

IMG-20111002-00227.jpg

IMG-20111002-00230.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan