Foto's TT Assen

Zeer, zeer gaaf! :}

Vind het ook enorm interessant, fotografie maar goed spul is duur, die camera en lens zal wel mooi wat kosten. Is het onbeleefd om te vragen hoeveel ongeveer?

Is een keus van Peter hè. Of een GSX-R 1000 of een cameraatjuh met deftige lens :}

Complimenten. Maak er je beroep van of doe ut er bij :P
 
Wat een verschillen in hangtechnieken

78944844sIYYpL_ph.jpg

78944930gAlqHu_ph.jpg

78945008IndXmy_ph.jpg

78945702GMYrKC_ph.jpg

78945096NfhzWg_ph.jpg

78945192roLRTi_ph.jpg

78945271XPxoSm_ph.jpg

78945615kNtMRs_ph.jpg
 
Hé Villie,was jij gisteren ook bij de Cuprace?
Ik had een eenzame race in de <600 en dacht dat ik je zag in mijn triomf uitloopronde :?
 
Hé Villie,was jij gisteren ook bij de Cuprace?
Ik had een eenzame race in de <600 en dacht dat ik je zag in mijn triomf uitloopronde :?
Dat zou best kunnen! Ik zat in de Ruskenhoek (had ik dat nou al gezegd?), vlak voor de Stekkenwal dus. Ik heb jou dus ook wel gezien, al heb ik geen idee meer welke motor het was... ;)
Waar reed je die eenzame race ongeveer? Vooraan, achteraan, ergens er tussenin? Ik ga effe graven in mijn geheugen :)
 
Ik weet het, het is schandalig, ik heb net foto's op je site bekeken, maar ik heb je niet bewust gezien geloof ik... Hierbij een oproep aan alle racers op het MF een grote sticker met de tekst "Lid van het Motor-Forum.nl" op hun kuip te plakken ;)
 
Ik weet het, het is schandalig, ik heb net foto's op je site bekeken, maar ik heb je niet bewust gezien geloof ik... Hierbij een oproep aan alle racers op het MF een grote sticker met de tekst "Lid van het Motor-Forum.nl" op hun kuip te plakken ;)


Dan wel graag met de nickname er bij.... :X
 
Uhhh nee, wel een late reaktie, maar het was toch een ander die je in de vangrail zag hangen ;)
Ja, dat zal dan inderdaad wel *D
Ik zag dezelfde lens aan het dingetje hangen, maar om blamage's te voorkomen heb ik diegene toch ook maar niks gevraagd. Staat zo raar hè, en ik was je nick ook nog eens vergeten, dus ik denk dat het dan een moeilijk verhaal zou zijn geworden :+
 
GVD .. Keal Wat een mooie foto's heb je gemaakt zeg .. zow :9~


Netjes mag je vaker doen heb ik weer eens een andere achter grond *D
 
:9~ Wat een foto's zeg!!! wie weet waar mooie foto's voor een schappelijke prijs te koop zijn? De foto's van de TT van afgelopen juni zijn alweer super slecht.

Graag ff een berichtje achterlaten of een mailtje aan kingfoggy001@hotmail.com

Groeten en prettig weekend

CvS
 
Terug
Bovenaan Onderaan