Foto's TT Circuit Assen vrijdag 21-7-2006

AxeWeb

Rookie
2 aug 2006
4
0
Leeuwarden
Beste :] -rijders,

Vrijdag 21-7 ben ik op uitnodiging van een vriend van mij naar het TT Circuit in Assen geweest. Hij reed hier de hele dag 5 heats op het circuit. Hij had nog geen mooie foto's, en als partyfotograaf leek het mij wel eens leuk om dat van dichtbij te maken. Hij zei ook, post dit maar even op het motor-forum, misschien zitten er meer rijders die er toen waren.

Hieronder een aantal foto's :

assen041.jpg


assen063.jpg


assen146.jpg


assen201.jpg


Ik post dit omdat er misschien motorrijders tussen zitten die hier op het forum zitten.

Op mijn site staan nog veel meer foto's. Foto's in groot formaat zijn op verzoek te krijgen.

Fotografie@AxeWeb
 
Laatst bewerkt:
sorry maar ik mis ech scherpte zou even verder spelen met de sluiter tijden

Heb 3 lenzen, vooral voor portret en overzicht. Een echte zoomlens heb ik niet. Hogere sluitertijden betekend een stilstaande foto. Daar vind ik zelf weinig aan :)

Volgende keer koop ik eerst even een goeie zoomlens :)

En trouwens de foto's die hierboven staan, zijn zwaar bewerkte. Op mijn site staan betere.
 
Heb 3 lenzen, vooral voor portret en overzicht. Een echte zoomlens heb ik niet. Hogere sluitertijden betekend een stilstaande foto. Daar vind ik zelf weinig aan :)

Volgende keer koop ik eerst even een goeie zoomlens :)

En trouwens de foto's die hierboven staan, zijn zwaar bewerkte. Op mijn site staan betere.

Ik heb op je site de orginele foto's bekeken was niet veel beter (bewegende foto's) Foto's bevriezen is een kwestie van smaak natuurlijk. Dan zal je de camera mee moeten trekken dat heet 'Panning' maar uit de losse hand is dat vrij lastig vooral met die snelheden dus neem volgende keer een statief mee.

Ik schiet zelf met een EOS 30D en gebruik als zoom lens de Canon 70-200 F4 L lens en ben daar heel tevreden over ben zelf ook aan het spelen met panning maar blijft erg lastig. Voor een goed effect moet je toch naar 1/60 of zelfs lager.
 
Wat denk je dat ik gedaan heb? Bleef continue pannen :)

Statief is in het vervolg wel handig idd! Maarja was maar een probeersel, aangezien ik weekends meer foto's maak op houseparty's e.d. dan op circuits ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan