Foto's van de TT 2006

suzirider

Die hard MF'er
2 aug 2002
410
0
Zoetermeer
Was weer heerlijk weer en we zaten erg mooi op de nieuwe TT-World tribune. Veel gezien. Heb even wat foto's online gezet.:
http://www.xs4all.nl/~dthart/TT2006 (Klik hier) :P
 
Ik zou die 1e foto achteraan plaatsen.
Nu valt de rest een beetje tegen :+
 
er staat overal text doorheen.. :? O-)

Als een prof het doet is het al irritant, maar die heeft er tenminste nog reden toe (verkoop van foto's) jouw foto's zijn leuke registraties van de TT maar komen hier toch niet echt voor in aanmerking IMHO.. (maw. niet meer doen.. |( )

[me]daydreamer zoekt ook nog even tussen z'n plaatjes van de trainingen[/me]
 
full
 
Mooie Foto's Daydreamer :}

Zag die van Nakano ook op DutchPhotoZone staan, wist niet dat je ook een MF-er was ;)

:+ klopt, mn eerste foto voor in de albums.. *O* (DPZ is zo'n beetje "the place to be" om bij te leren mbt tot fotografie, is mn 2e forumverslaving.. )

Het combineren van hobby's is overigens ook een leuke bezigheid.. beetje behang creeeren voor thuis aan de muur.. ;)

Bij DPZ > Sport loopt overigens ook een centraal topic over de TT. Ik zal daar ook nog wat bij gaan posten (even een gevarieerde serie uit gaan zoeken --> tijd |( )

Dit waren overigens de beste foto's die ik zo kon maken, ben een beetje gelimiteerd door mn 200 mm lens.. de gewenste 500 mm lens staat wel op het verlanglijstje maar de benodigde 1100 E ontbreekt.. :X
 
Leul als je iets wilt delen, zeker daar dit de eerste keer is dat ik foto's maak, en mensen alleen maar zeiken. Heb er nu alweer spijt van.

Mooie foto's trouwens Daydreamer
 
Leul als je iets wilt delen, zeker daar dit de eerste keer is dat ik foto's maak, en mensen alleen maar zeiken. Heb er nu alweer spijt van.

Mooie foto's trouwens Daydreamer

Niet doen.. zo is het niet bedoeld.. :)

Alleen die copyrights te pas en te onpas door de foto's heen zijn af en toe wat vervelend.. je zou evt. rechtsonder in de hoek hier een stukje voor in kunnen ruimen. Gewoon netjes en strak, niet te hoog Word-art gehalte. Op deze manier kan je geinteresseerde mensen naar je website lokken. Midden door de foto doet afbreuk aan je foto's en het heeft geen doel.

[me]daydreamer was misch wat kort door de bocht met zn eerste commentaar.. O-) [/me]
 
Akkoord, maar ik haat het als je foto's elders tegen komt die van andere mensen zijn.

tja.. je moet iig kijken dat je je doel niet voorbij schiet.. ik heb verder geen commercieel belang bij mijn foto's (puur hobby & oefening) dus heb er weinig problemen mee als iemand ze jat.. (a: ik kom het zelf waarschijnlijk toch niet te weten.. b: Ze zullen ze mooi gevonden hebben, ik zie het maar als een compliment dan..)

Mocht iemand expliciet vermelden dat ie ze zelf heeft gemaakt zal ik wel een beetje pissig worden, maar daar heb ik nog geen ervaring mee.. (misschien ga ik dan heel anders praten.. wie weet :+ )

verder zijn deze plaatjes zo low-qual (600 pixels breed bij 72 DPI incl. JPEG-compressie) dat ze voor afdruk niet eens in aanmerking komen.

p.s. als je de opacity van de text omlaag gooit en je neemt een neutrale kleur (wit bv) dan is het al een stuk minder storend. Dit zie je bij professionele fotografen ook wel gebeuren..
 
daydreamer nice pics :} :} ik had jammer genoeg m,n 70-300 lens nog niet binnen en moest het met 17-70 lens doen dat was haast niet te doen :N :N
maar als je nog mooie pics hebt van hopkins of vermeulen dan mag je me wel mailen :Y :Y :Y
 
daydreamer nice pics :} :} ik had jammer genoeg m,n 70-300 lens nog niet binnen en moest het met 17-70 lens doen dat was haast niet te doen :N :N
maar als je nog mooie pics hebt van hopkins of vermeulen dan mag je me wel mailen :Y :Y :Y

Hopkins & Vermeulen moet wel lukken.. zal strax even voor je kijken.. :)
 
@ suzirider: Nice pics, zeker geslaagd voor de 1ste x. Let maar niet op die mensen die zeiken, kzie verder geen pics van hen. Lkkr afkraken, maar nix zelf doen :r . ( tip: maak je signature kleiner en ze aan de zijkant ;) .

Ff [off]: Je gixxer is wel . :9~ :} [/off]

@ daydreamer: Nice pics :}
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan