Fotos van droomwegen/circuits

RSV Melano

MF veteraan
9 mei 2004
1.044
0
Adam
Plaats fotos van je mooiste stukjes wegen of circuits...

Wie is hier weleens geweest....?

:]

pic-of-day-07-08.jpg

desmodue

Die hard MF'er
21 mei 2004
588
0
Heerhugowaard
ziet er mooi uit. :9~
waar is het?

Het lijkt op de stelvio, heb ik dat goed?
deze heb ik daar gemaakt:
Italie2002%20(2).JPG

edit: bij nader inzien toch niet de stelvio op tristan z'n plaatje, ik heb op de stelvio geen strepen gezien op de weg, en dat bruggetje kan ik me ook niet herinneren.... Maar aangezien de maker van de foto uit canada komt, zal dit pasje niet in de buurt zijn... ;) ;) ;)

Laatst bewerkt door een moderator:

Odie

MF veteraan
3 jun 2003
1.005
0
Dorpje op de Veluwe
Geen foto maar een kaartje van het mooiste gebied waar ik tot nog toe gereden heb: Zuid-Duitsland vanaf Baden-baden richting Zwitserland oa via de B500 :}
full

Crawl

MF veteraan
13 jan 2002
9.540
23
Haarlemmermeer
Die passen zijn leuk maar als je er 3 gehad heb dan gaan die krappe bochten wel een beetje vervelen.
Ik vind de wegen met de wat langere bochten onder aan de voet van de bergen vaak leuker.

Wolfman

MF veteraan
4 mrt 2003
4.242
0
Ridderkerk
Mag hier aub een slotje op. :+
Kan er niet zo goed tegen.
Zit echt te watertanden hier..... :9~

Wat Nederland dan toch saai he?

R1 beest

MF veteraan
5 jun 2001
1.292
0
monaco
Dit is pas een droom.......niet die polderwegen vol bomen en afdalingen ;)

Losail International Circuit of Qatar officially opened
News, 09/07/04

The Losail International Circuit of Qatar was official declared open in a special ceremony on Friday.

In the presence of dignitaries including the Prime Minister of the State of Qatar H.H. Abdullah Bin Khalifah Al Thani, all the Ministers of the Qatari Government, FIM President Francesco Zerbi and Dorna CEO Carmelo Ezpeleta, and watched by over 1,500 public spectators, former Grand Prix rider Randy Mamola completed the historic first laps of the circuit aboard the Ducati Desmosedici MotoGP machine.

After Mamola’s inaugurating laps, a further sixty Qatari riders got the chance to ride around the circuit, followed by two stunt riders in a special end to the ceremony which was signalled by a spectacular firework show. The Losail International Circuit will host the thirteenth round of the 2004 MotoGP World Championship, the Marlboro Grand Prix of Qatar, on Saturday 2nd October.

266479.jpg

Odie

MF veteraan
3 jun 2003
1.005
0
Dorpje op de Veluwe
Dit is pas een droom.......niet die polderwegen vol bomen en afdalingen ;)

Losail International Circuit of Qatar officially opened
News, 09/07/04

The Losail International Circuit of Qatar was official declared open in a special ceremony on Friday.

In the presence of dignitaries including the Prime Minister of the State of Qatar H.H. Abdullah Bin Khalifah Al Thani, all the Ministers of the Qatari Government, FIM President Francesco Zerbi and Dorna CEO Carmelo Ezpeleta, and watched by over 1,500 public spectators, former Grand Prix rider Randy Mamola completed the historic first laps of the circuit aboard the Ducati Desmosedici MotoGP machine.

After Mamola’s inaugurating laps, a further sixty Qatari riders got the chance to ride around the circuit, followed by two stunt riders in a special end to the ceremony which was signalled by a spectacular firework show. The Losail International Circuit will host the thirteenth round of the 2004 MotoGP World Championship, the Marlboro Grand Prix of Qatar, on Saturday 2nd October.

(Afbeelding)

Is nog niet helemaal af op deze foto zo te zien. Wel een mooi circuit trouwens.

[email protected]

MF veteraan
22 jan 2004
14.940
0
Heb ergeen foto van ofzo, maar met vro-1 cursus in Oirschot geweest. :}
Dat is ook een leuk oefen terein/ soort van circuit. Voor ieder wat wils denk ik zo, ik heb er in iedergeval toen leuk gooi en smijt werk vericht met me kawa

Bovenaan Onderaan