Foto's van groetende motorrijders

daydreamer

MF veteraan
16 mei 2004
2.276
0
Rotterdam
Heey mensen, k heb ff n vraagje.. voor n opdracht ben ik op zoek naar wat foto's van groetende motorrijders om een soort van groepsgevoel te illustreren.. ik kan alleen niet zoveel vinden en heb geen tijd meer om met mn camera langs de dijk te gaan liggen (verdomd koud ook nu :+ )

iemand die nog ergens een bak met foto's op zn HD heeft staan?
 
Groeten ze jou dan, als je langs een dijk ligt met een camera?
;)

Eerder een ritje achterop maken met camera in de hand.
Dan wel op een mooie zondagmiddag...
 
Groeten ze jou dan, als je langs een dijk ligt met een camera?
;)

Eerder een ritje achterop maken met camera in de hand.
Dan wel op een mooie zondagmiddag...

hmmz, ja.. alleen n probleem dat k t zo mogelijk morgen nodig heb.. (jaja laat enzo) enneh k had t zondag mn vriendin voor t eerst achterop en die was niet van plan om ook maar een hand los te doen.. heb na de eerste 200 m maar gevraagd of ik ff adem mocht halen.. :X (later ging t beter, ze vond t zelfs leuk.. :} )

enne, als ik met camera in de hand in de berm ga staan en k steek mn hand op naar motorrijders zwaaien de meeste wel terug denk ik..
 
Je had je vriendin gewoon in de berm moeten planten met die camera.. kon je zelf zwaaien en lekker rijden..
 
Dit gebeurt er nou altijd als ik langs kom rijden, weet ook niet wat het is, maar misschien heb je er wat aan

Mvc-019b.jpg
 
Je had je vriendin gewoon in de berm moeten planten met die camera.. kon je zelf zwaaien en lekker rijden..

dat had ik natuurlijk ook zelf kunnen bedenken..

:X |(

duzz... ik d8 er pas vanaaf aan dat ik er wel een kon gebruiken.. maaruh, k zal em onthouden voor de volgende keer :+
 
Is er geen evangelische amerikaanse site ofzo...daar zullen ze wel vriendelijk lachende , groetende motorrijders pics hebben :+ en anders dan wordt het heel moeilijk denk ik....you fucked up! volgende x je zaakjes iets vroeger in orde hebben denk ik zo....
 
Is er geen evangelische amerikaanse site ofzo...daar zullen ze wel vriendelijk lachende , groetende motorrijders pics hebben :+ en anders dan wordt het heel moeilijk denk ik....you fucked up! volgende x je zaakjes iets vroeger in orde hebben denk ik zo....

mee eens.. B| maar t kost me de kop niet hoor.. heb wel n paar dingen gevonden.. niet echt top maar ja.. t moet maar

ik ga dr eind aan breien hier.. ff op lokatie (bed) verder werken :Z

thnx voor de hulp iig..

(p.s. zit me serieus af te vragen waarom ik er niet zelf op ben gekomen om haar ff foto's te laten maken en zelf te rijden.. :+ |( )
 
kan er wel een paar uit mn bulletcamfilmpjes vissen...momentje

[edit] heb je een paar dagen?...bestanden corrupt :(
 
Laatst bewerkt:
[me]Phr3ak heeft eventjes in de MF archieven gezocht, en het volgende voor je gevonden ;)
[/me]



Clipboard01.jpg


Clipboard02.jpg


Clipboard03.jpg


Clipboard04.jpg


Clipboard05.jpg


Clipboard06.jpg


Clipboard07.jpg


Clipboard08.jpg



Suc6! ermee :P
 
Dan denk je: die krijgt geen enkele reacie.. :X


Ik sta elke keer weer versteld van de onzin die M-Fers kunnen vinden... :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan