fotos van marcel francke gevraagd

Noutrider

Rookie
12 sep 2005
17
0
middelburg
Hoi
Heeft er iemand nog fotos van marcel francke op het circuit.
Hij reed regelmatig op het circuit
en veel van zijn fotos staan in zijn computer.
maar hiervan hebben wij geen wachtwoord.
heeft er iemand nog fotos van hem? we zouden zijn vriendin hier heel veel plezier mee doen in deze moeilijke tijden.

jullie kunnen deze sturen naar bostelaar79@zeelandnet.nl

we hopen dat marcel nu rondrijdt op het oneindige circuit

rust zacht lieve marcel

Aernout Rijken
 
Hoi, wat voor wachtwoord zit er op de PC? De snelste methode is waarschijnlijk gewoon de harde schijf uit te bouwen en de foto's met een andere PC eraf te halen. Ik woon niet echt in de buurt, maar misschien kan iemand anders even helpen? Bij een PC-zaak kunnen ze het ook.
 
Hoi
Heeft er iemand nog fotos van marcel francke op het circuit.
Hij reed regelmatig op het circuit
en veel van zijn fotos staan in zijn computer.
maar hiervan hebben wij geen wachtwoord.
heeft er iemand nog fotos van hem? we zouden zijn vriendin hier heel veel plezier mee doen in deze moeilijke tijden.

jullie kunnen deze sturen naar bostelaar79@zeelandnet.nl

we hopen dat marcel nu rondrijdt op het oneindige circuit

rust zacht lieve marcel

Aernout Rijken

Hallo,

allereerst veel sterkte met dit verlies!!!

over de foto's. Ik heb 4jaar met Marcel op het ROC gezeten, ben dus ook ICT'er...

Woon niet zo heel erg ver weg en als jullie het nodig vinden om die foto's eraf te halen wil ik dat wel voor jullie doen....

groeten,

Richard.
 
Mijn medeleven heb ik reeds getoond in het andere topic. Misschien kan ik hier even helpen.
Heel vaak wordt bij het zogenaamde administrator account vergeten een ww te zetten bij inrichten van een XP werkstation.
Dus probeer eens in te loggen met account naam administrator en wachtwoord leeg.
 
Mijn medeleven heb ik reeds getoond in het andere topic. Misschien kan ik hier even helpen.
Heel vaak wordt bij het zogenaamde administrator account vergeten een ww te zetten bij inrichten van een XP werkstation.
Dus probeer eens in te loggen met account naam administrator en wachtwoord leeg.


Marcel was ict'er, dus denk niet dat hij dat vergeten is.... En volgens mij draaide hij Vista, is al iets lastiger om in te komen... Zal eerst de reactie van familie maar afwachten, eventueel wil ik er wel even naar kijken...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan