Fotos van men R6 eindelijk ...

Corrado

MF'er
26 mrt 2003
112
0
Belgie, Aalst
Na lang wachten is het er toch van gekomen, enkele fotos van mijn R6.

Wat heb ik veranderd :

1) stuurdemper hyperpro
2) Uitlaat LeoVince SBK
3) Double Bouble scherm
4) Seat Cover
5) Home made nummerplaathouder met verlichting ! in 3 mm dik inox
6) Voorste knipperlichten weg en knipperlichten in koplampen (koplampen knipperen nu ook mee)

Ben nu ook bezig aan een cb 600 voor de vriendin, fotos volgen later al die klaar is.

r601.jpg

r602.jpg

r603.jpg

r604.jpg

r605.jpg

r606.jpg

r607.jpg

r608.jpg

r609.jpg

r610.jpg
 
netjes, ziet er mooi uit!
hoe heb je dat voorste gat in de kuipdelen dichtgemaakt? (Waar de knippers zaten) en hoe en waar kom je aan die valblokken :?
 
:} :} :} :} :}

jammer dat je zo`n schofterige grote bouten in je nummerplaat hebt gezet :-(

een paar RVS Buttonheads zou perfect geweest zijn.
 
netjes, ziet er mooi uit!
hoe heb je dat voorste gat in de kuipdelen dichtgemaakt? (Waar de knippers zaten) en hoe en waar kom je aan die valblokken

de plakkers om de gaten dicht te maken zaten bij het setje dat is gekocht heb bij http://www.dynomite.co.uk/

er zaten zowel blauwe als zwarte bij, deze zijn in een dik plastic maar plooien nof makkelijk mee in de vorm van de kuip, de zwarte heb ik nog, moest je geintresseerd zijn.


de valblokken komen van bike-design, die kan je gewoon bij je dealer bestellen, wel opletten dat je het blok goed kan ondersteunen als je ze zelf wil monteren. ik was ze trouwens vergeten te vermelden bij de gewijzigde items, alsook een alarm is erbij gekomen.

jammer dat je zo`n schofterige grote bouten in je nummerplaat hebt gezet :-(

I know, die bouten zaten eerst op mijn thundercat, destijds heeft de garage die gemonteerd en de gaten uitgeboord van mijn nummerplaat. Ik zou iets moeten zoet die de gaten juistgepast afdekt, kleinere bouten vallen erdoor, onderaan heb ik kleinere kunnen gebruiken zoals je ziet.
 
hoi je motor ziet er erg vet uit :} kun je ons mischien uitleggen hoe je die kniperlichten voor in de koplampen heb gemaakt?

en die blauwe r6'jes zijn die van de vookant ook helemaal zwart of heb je die zelf zwart gespoten ??

dank u *D
 
I know, die bouten zaten eerst op mijn thundercat, destijds heeft de garage die gemonteerd en de gaten uitgeboord van mijn nummerplaat. Ik zou iets moeten zoet die de gaten juistgepast afdekt, kleinere bouten vallen erdoor, onderaan heb ik kleinere kunnen gebruiken zoals je ziet.

mail me effe de maten en je adress (ik schat zelf m6) en ik stuur je der een setje :-)
 
Hij ziet er goed uit :)

Nu is het zeker weer ff wachten op de type goedkeuring :X
 
hoi je motor ziet er erg vet uit kun je ons mischien uitleggen hoe je die kniperlichten voor in de koplampen heb gemaakt?

en die blauwe r6'jes zijn die van de vookant ook helemaal zwart of heb je die zelf zwart gespoten ??

dank u

De knipperlichten zijn aangestuurd met relais.
De originele standlichten die in de hoeken zitten worden onderaan in de koplamp gemonteerd. (zie foto)
Op de plaats van de originele standlichten komen gekleurde lampjes zitten die dan de knipperlichten vormen.
Als het knipperlicht van aan gaat, gaat de desbetreffende koplamp van die kant uit, gaat het knipperlicht uit, dan gaat die koplamp weer aan, dus de koplamp dient ook als knipperlicht (valt super op)

r611.jpg



die zwarte plakkers zijn gelemaal zwart met in het wit r6 erop, die waren zo.

mail me effe de maten en je adress (ik schat zelf m6) en ik stuur je der een setje :-)

idd een m6, moet er dringend werk van maken, ik hoor het al *D
 
en die blauwe r6'jes zijn die van de vookant ook helemaal zwart of heb je die zelf zwart gespoten ??

dank u *D
2002 modellen R6 hebben standaard een zwart gespoten neus en een ander soort striping op de kont.een 2001 model heeft alleen in het wit R6 op de kont staan met een witte strip eronder en een blauwe voorkant.
is wel allebei heel erg mooi.
die knipperlichten voorop vind ik heel erg :9 |
 
2002 modellen R6 hebben standaard een zwart gespoten neus en een ander soort striping op de kont.een 2001 model heeft alleen in het wit R6 op de kont staan met een witte strip eronder en een blauwe voorkant.
is wel allebei heel erg mooi.
die knipperlichten voorop vind ik heel erg :9 |

nou ik moet je helaas teleurstellen, ik heb een 2001 r6 met kleurencombinatie zoals die van een 2002'er en de achterkant van een 2000'er nou zou ik graag willen weten hoe je dit moet verklaren ??? :?

ps het is een uit begin 2001
 
miss nog een tip om'm nog meer racy te laten worden... doe die ezelsoren van spiegels eraf en monteer een set sportievere die korter zijn van steun... maar verder is ie echt mooi gemaakt *D
 
Als het knipperlicht van aan gaat, gaat de desbetreffende koplamp van die kant uit, gaat het knipperlicht uit, dan gaat die koplamp weer aan, dus de koplamp dient ook als knipperlicht (valt super op)

dus in feite knippert je koplamp ook mee of gaat deze gewoon uit tijdens het knipperen :?
 
jups, ze knippert mee. 1 van beiden lampen blijft branden terwijl de lamp van de desbetreffende kant mee knippert.

zal eens een filmpje moeten maken zeker ? :?
 
nou ik moet je helaas teleurstellen, ik heb een 2001 r6 met kleurencombinatie zoals die van een 2002'er en de achterkant van een 2000'er nou zou ik graag willen weten hoe je dit moet verklaren ??? :?

ps het is een uit begin 2001
Ik heb een 1999 R6 volledig 2001 uitgevoerd,compleet met LED achterlichten,
nou weet ik van mijn R6 dat het een schade motor is geweest.
http://home.planet.nl/|broed061/spec R6.html.
deze link staat in een ander topic ook al,moet je maar kijken of de jouwe daar ook tussen staat.op deze site staan alle originele kleuren en bouwjaren

edit; ik was iets te langzaam met die link ;)
 
Ik heb een 1999 R6 volledig 2001 uitgevoerd,compleet met LED achterlichten,
nou weet ik van mijn R6 dat het een schade motor is geweest.
http://home.planet.nl/|broed061/spec R6.html.
deze link staat in een ander topic ook al,moet je maar kijken of de jouwe daar ook tussen staat.op deze site staan alle originele kleuren en bouwjaren

edit; ik was iets te langzaam met die link ;)

de link doet het niet, op papier staat dat mijn machientje als eerste in gebruik genomen 02-01-2001 daarnaast heb ik de achterlamp van een 2000'er (dat is zo'n grote lompe ding) maar kleuren van 2002 k begrijp er niks van en mijn machientje is geen schademotor voorzover ik het weet :?

maar anyway thanx
 
Terug
Bovenaan Onderaan