Foto's van mijn GSX 600

Monomuis

MF dino
Donateur
11 jul 2001
24.517
2.095
Nederland
Nou, aangezien iedereen foto's van z'n motor neetzet, gooi ik ze hier ook maar neer. Gister gemaakt.

1993, 23000km op de klok, kuipruitje wordt vervangen door pikzwart MDI ruitje...
Gekocht voor een appel en een ei, anders had ik een oude FZR600 gekocht maar die waren toch nog wat duurder.

S_IM000017.JPG

zijvoor.jpg

achterkant.jpg

S_IM000021.JPG


Sorry voor de modem gebruikers ;)
 
Leuke motor!

Wanneer mag je er eindelijk op rijden??

Over 2 maanden, 8 weken... zo lang de hoes over de motor zit kan ik me wel redelijk inhouden ;)
Heb 'm in elk geval ff volgetankt om de hoek, op de acculader gehangen en nu maar wachten he... ;(
 
Stoer fietsje, maar wel beetje frustrie dat je er nog nie op mag rijden. Vooral de laatste dagen voordat je erop mag rijden, duren het langst.

Wat ga je trouwens doen met je andere twee fietsen?
 
Stoer fietsje, maar wel beetje frustrie dat je er nog nie op mag rijden. Vooral de laatste dagen voordat je erop mag rijden, duren het langst.

Wat ga je trouwens doen met je andere twee fietsen?

Ja beetje frustrie, maar heb gelukkig nog een autootje waar mee ik kneedowns kan doen (als ik de deur open gooi en eruit ga hangen) :)

Wat ik met de fietsen doe? FIETSEN natuurlijk zolang ik nog niet mag motorrijden... 1 fiets is van mij en de ander van een jongere broer (scooter op achtergrond is ook van diezelfde broer. Heeft wel z'n motorrijbewijs maar die eikel koopt er nog steeds geen een... :( die blijft maar rijden op die 2 takt raceplee. )
 
Wat ik met de fietsen doe? FIETSEN natuurlijk zolang ik nog niet mag motorrijden...

Ik bedoelde dus nadat je deze 600 gaat rijden.

1 fiets is van mij en de ander van een jongere broer (scooter op achtergrond is ook van diezelfde broer. Heeft wel z'n motorrijbewijs maar die eikel koopt er nog steeds geen een... :( die blijft maar rijden op die 2 takt raceplee. )

Misschien omdat ie nie van jou mag rijden op je motor? :)
 
Op zaterdag 22 juni 2002 15:04 schreef Tensive het volgende:Ik bedoelde dus nadat je deze 600 gaat rijden.Misschien omdat ie nie van jou mag rijden op je motor? :)

Ik blijf fietsen op mijn fietsje hoor. Die houd ik er echt wel bij ;) Hoezo, interesse? Ik wil 'm wel ruilen tegen je motor.. maar verkopen doe ik 'm niet ;)

En inderdaad hij mag niet op mijn motor rijden, moet immers ook 25kw rijden (hij nog een jaartje). Tot nu toe heeft ie wel op m'n andere motoren gereden, maar of ik 'm op deze laat rijden weet ik nog niet.. het heeft net wat meer vermogen he.
 
Ik denk dat jij voor 2375 euro niet BLEGH zegt.
Er zijn veel mooiere motoren, maar voor dit geld vind je ze echt niet van dit bouwjaar en deze kmstand. GSXR = 10x mooier, maar ben nog student he ;)
Vind 'm lelijk. Maakt mij verder niet uit wat km'stand prijs is...Maar even goed veel plezier 'r mee gewenst....
 
Nice bike *D
Heeft ook nog heel even op mijn "welke motor wil ik graag hebben" lijstje gestaan.
Nog ff doorbijten wat betreft 't niet mogen rijden!Sterkte!
 
Vind 'm lelijk. Maakt mij verder niet uit wat km'stand prijs is...Maar even goed veel plezier 'r mee gewenst....

Plezier zal wel lukken hoor ;) Maaruh ik vond 'm eerst ook oerlelijk.. nu niet ;)

Maar het model is ook van 1988 he. Toen is de motor op de markt gekomen, uiterlijk is op kleur/stickers na NOOIT veranderd tot 1998. Beetje lullig om eigenlijk te vergelijken met wat er nu op de markt is he. De CBR600F1 en GPX600R waren ook niet de mooiste toendertijd ;)

Maargoed hierna een SV650S denk ik. Maar een 4- cylindertje rijd wel heel erg lekker... maar SV rijd ook niet verkeerd :)

Nu eigenlijk nog een keer een 3-cylinder en een 6-cylinder en dan heb ik toch alles gehad of was er ook nog een 5- & 8-cylinder motor?
 
'88? Jeez, iid mooie bike voor die tijd.

Hier het oude model, van een meisje die 'm laatst nog op marktplaats had staan.

Die is van 1988. Let op velgen, remschijven en onzichtbaar : de choke zit onder de tank.

Mijn model heeft dus wel andere velgen, andere remschijven en choke aan het stuur, maar verder niets veranderd. Het kuipruitje van mijn motor vind ik ook wat lullig, maar daar komt een zwarte op. Cockpit ziet er ook wat simpel uit met wat je nu hebt, maarja als je een gSXF koopt heb je geen keus he qua cockpit ;) Het is geen flashy RS :)

3656
 
Nice bike *D
Heeft ook nog heel even op mijn "welke motor wil ik graag hebben" lijstje gestaan.
Nog ff doorbijten wat betreft 't niet mogen rijden!Sterkte!

Thanx ;) Deze motor stond juist bij mij eerst niet op het lijstje maar is 'm toch geworden, simpelweg doordat ie goedkoop was en omdat het zitje achterop recht is, zodat vriendin lekker zit en geen rugpijn krijgt. Op mijn GS500e kreeg ze na 5 minuten rugpijn (ik zelf ook toen ik eens achterop stapte). Nu weet ik eigenlijk niet of ze hier lekker op zit want mag nog niet testen he ;) Maar ik neem aan dat dit beter zit.

Ik wilde eerst een FZR600 of Fazer 600 kopen. FZR is te sportief voor duo en Fazer 600 net iets te duur voor een student die parttime werkt, alhoewel je voor 4500 euro ook een Fazer hebt. Maarja deze kostte de helft.



Oh ennuh Stefan : Het blok wat erin zit is van een teruggetunede GSXR750 van 1987. Dit blok is ook hetzelfde gebleven tot 1998.
 
Terug
Bovenaan Onderaan