Foto's van m'n brik

Doc

Die hard MF'er
6 jul 2002
671
1
groningen
Zoals ik al in het andere topic gemeldt had, heb ik een gs650 katana gekocht. Hierbij de plaatjes. 8-)

full
 
Heu brik :? :?
Voor CBRenee misschien. :P

Volgens mij is het gewoon een mooi ding :} veel plezier ermee. *D
Komt nog een leuk pekelritje om hem te verbrikken dat wel. :)
zal die geel/rode cb wel niet bij zijn
 
Heu brik :? :?
Voor CBRenee misschien. :P

Ben benieuwd wat de defenitie van een brik is. ;)
Op de foto's is het niet zo goed zichtbaar, maar er zit hier een daar ductape op, deuk in de tank, matig overgespoten, en redelijk wat roest. :+
 
Heu brik :? :?
Voor CBRenee misschien. :P

Volgens mij is het gewoon een mooi ding :} veel plezier ermee. *D
Komt nog een leuk pekelritje om hem te verbrikken dat wel. :)
zal die geel/rode cb wel niet bij zijn

Dat heb je helemaal juist HP :+ :+ Met die geel rode CB wordt niet in de pekel mee gereden!! Heb er vandaag weer lekker stuk mee gereden, dacht tja misschien de laatste keer dit jaar? je weet maar nooit. Heb haar trouwens gisteren pas gepoets na de OBT5, was echt nodig want ze zag er niet uit zeg. Als dank daarvoor ging ze er vandaag weer geweldig tegenaan. Reed nog een Kawa ZZR600 achterop en ik moest me weer in houden omdaar niet met een noodgang voorbij te rijden in een lekkere bocht, tjonge dat was een dweil vergeleken met m'n Bol.
Ps HP kun je het nog een beetje volhouden in je gips? Heb je pijnstillers of kun je zonder? ik hoop het van harte voor je. Ik weet het wel onkruid vergaat niet maar pijn is ook niet alles. Sterkte vanuit het Zeeuwse, toi toi toi HP,

Renee
 
Leuke fiets Henk :} , veel plezier ermee hoor en misschien tot de volgende OBT? :+ :+

LOL Reneetje is gelijk OBT verslaafd :+

Bekend fenomeen, ouwe Suzuki's zien er op de foto altijd beter uit als in het echt, heb ik ook een paar keer gehad, jammer als je stoer wil doen met voor- en na foto's als de restauratie klaar is :z

Leuke motor om te zien, weer een Katana erbij op het forum.
 
hey, hier heb ik er ook 2 van. en nog een suzuki gsx 750 s katana, binennkort proberen van 3 1 te maken :P

greetzzz

P.S. @ Doc: je krijgt mail.
 
Terug
Bovenaan Onderaan