Foto's van onze bandit's!!!

Bij die Gimbel krijg je dan zeker ook een aangepast zadel erbij (zo te zien) :?
dat zadel en die afdekkap zitten aan elkaar vast(zitten op een onderplaat)
en dat bij elkaar bevestig je net zo als je normale zadel.
wat dus inhoud dat je niks aan je bandit hoeft aan te passen.

en dat is geloof ik bij die Hesa wel het geval(correct me if i'm wrong)
 
even een aanvullende opmerking, is voor mannelijke banditrijders misschien niet zo'n goed idee, zo'n zadel...

heb nogal wat opmerkingen gehad van mannen die erop gingen zitten... als u begrijpt wat ik bedoel ;)
ik begrijp zeker wat je bedoeldt ;) maar tis een kwestie van wennen
en bij het remmen zit er tenminste een stukje zadelvulling :9
wat je bij een origineel zadel natuurlijk niet hebt '(
 
jammer dat je het dan niet eerst uit kan proberen, het ziet er wel stoer uit...
maar als je afremt en je krijgt gelijk een hoog stemmetje weet ik het nog niet.
uhh.gif
 
0100.jpg


Ziet er gaaf uit Japan Wings :9~ waar heb je die spiegels vandaan en wat koste ze? En niet geheel onbelangrijk, zie je er bij 120+ nog wat in :?

Hmmmpfff, zit een scheur in me zadel (voorkant, tegen de tank) wilde het opnieuw laten bekleden kan dat pas na 20 augustus '(

KD gaan bij mij nu super op m'n Bandit moet na 2 dagen intensief sturen bijna al nieuwe slider :X
 
Laatst bewerkt:
full


nog ff een een foto van me schermpie van dag er op zet moet wat aan passen,want hij is eigenlijk voor ronde koplamp,en omdat ik hem wat schuiner wou heb ik cockpitje 3,5 cm ver laagd en wat langere lamphouders gemaakt.
nu nog ff wachten op paketje uit duitseland tailrasers op ebay.de gekocht.
een hoop te krijgen daar voor je bandit en niet duur.
 
Alleen maar 600 rijders hier ofzo :?
1200 is toch net ff wat bruter (vind ik).........maar ja, alle Bandit zijn natuurlijk tof.........
 
dit is die van mij, had orgie week al gepost in het grote bandit forum, maar die heb ik laten verwijderen omdat mn kenteken volledig op de foto stond (je kunt niet voorzichtig genoeg zijn)
Tailrisers zijn intussen besteld, komen uit Duitsland voor de helft van de Nederlandse prijs.

full
 
hoi bandit rijders,
pas geregistreert dus een kleine kennismaking. Ik bezit een bandit N1200 sinds '98. Deze heeft een tijdje stilgestaan wegens samen gaan wonen en kindje, maar heb hem enkele maanden geleden terug van stal gehaald.Zoals wij in Belgie zeggen hij zag er "neustelijk" uit, kader en dergelijke verroest, motorblok was wit uitgeslagen van de condens, kortom hij kon een opknapbeurt gebruiken.
Uitgevoerde mods zijn:
-kader gestraald en opnieuw gecoat
-taartschep zoals jullie het noemen verwijdert en binnenspatbord geplaatst
-achterpinkers ingebouwd naast achterlicht
-voorvork vervangen door een GSX-R voorvork met clip-ons
-koplamp vervangen door dubbele koplamp
-opgetrokken carbon DAM uitlaat
uit te voeren mods :
-hugger installeren
-rem- schakelsetje en achtervoetsteunen van Lucas
-onderdelen terug spuiten
-nog enkele kleine prulletjes veranderen
Ik heb nog geen pics maar wel een pic van mijn inspiratiebron (als het lukt hem erop te zetten
-

Bijlage: ~MAP0000 (2).jpg
 
Gegroet,

dit is de mijne:
bandit1.jpg

bandit3.jpg

Opties: witte pinkerglaasjes, BOS-uitlaat, belly-pan en een GIVI-topkoffer.

'k Heb 'm nu 2 dagen. Wel effe een verschil met m'n BMW R1150RT die ik hiervoor had. Dat was trouwens ook de bedoeling want die boxer was m'n ding niet.

M'n bevindingen tot nu toe:
plus: motorblok (en ben dan nog niet boven de 5000 toeren geweest), comfort en het sturen.
Min: zadel (na 100km al een pijnlijk achterste, een Corbin wordt overwogen), windbescherming (een ander kuipruitje zal hopelijk oplossing bieden. Tips?) en de remmen (zeker in vgl. met de Beemer).

Sventje
 
Terug
Bovenaan Onderaan