Foto's van onze Gixxers (deel II)

Status
Niet open voor verdere reacties.
zie hier.....de fiets van capoeirist :}
full

met high mount pijp
 
Volgens de geruchten heeft de Ghostrider zich verrot gereden op de Nurburgring.
'(

Enneh, vandaag even de nieuwe bandjes getest met het gevolg;

full


full


*D *D *D
 
:} :}

Je hebt er toch Pilot Powers onder gelegd?

Ja klopt.
Eerst had ik pilot sport, maar die werden echt niet warm. Alleen met het zonnetje erop en 25 graden. Nu de PP's en die zijn al warm als je de straat uitrijdt, bijna dan...
Nu waren de Sport ook aardig vierkant gereden door de vorige eigenaar wat ook wel mee zal hebben gespeelt met het sturen. Ik moest echt moeite doen om hem om te leggen.
 
Ja klopt.
Eerst had ik pilot sport, maar die werden echt niet warm. Alleen met het zonnetje erop en 25 graden. Nu de PP's en die zijn al warm als je de straat uitrijdt, bijna dan...
Nu waren de Sport ook aardig vierkant gereden door de vorige eigenaar wat ook wel mee zal hebben gespeelt met het sturen. Ik moest echt moeite doen om hem om te leggen.

Tja op die foto's ga je wel erg plat! Ik ben daar vanmiddag nog langs gereden. Als ik je had zien gaan was ik wel ff komen kijken!
 
Tja op die foto's ga je wel erg plat! Ik ben daar vanmiddag nog langs gereden. Als ik je had zien gaan was ik wel ff komen kijken!

Als ik nog een keer ga daar, dan zal ik het hier wel posten.
Het is bij de kuip in R'dam, op de parkeerplaatsen naast de Mac.
Als anderen hier ook rijden, hou het geluid beperkt, dus ga niet lopen racen, want de mensen bellen daar erg snel en dan kan het weer verboden worden net als op Rotterdam Airport.
 
Als ik nog een keer ga daar, dan zal ik het hier wel posten.
Het is bij de kuip in R'dam, op de parkeerplaatsen naast de Mac.
Als anderen hier ook rijden, hou het geluid beperkt, dus ga niet lopen racen, want de mensen bellen daar erg snel en dan kan het weer verboden worden net als op Rotterdam Airport.

Ik herkende het meteen. Daar heb ik op 30 november van afgelopen jaar m'n AVB examen gedaan. Ik reed er vandaag nog ff langs om te kijken of m'n instructeur bezig was met BV's.
Verder ben ik zo stil als het graf, zou klote zijn als motoren overal geweerd worden! :(
 
Ja ik vind dat er gewoon een oefenterrein moet zijn. Je leert beter op de motor te zitten en dus heb je meer tijd voor andere dingen in het verkeer.
Het is gewoon een stukje veiligheid. Jammer dat het overal geweerd wordt.
 
hier effe een foto van mijn nieuwe bike lek niet op de de kwaliteit van de foto want deze heeft namelijk een ziekte sinds een valpartij :X

full
 
Hey heb je al een beetje gestuurd met dat ding ? Wat mij opvalt is dat de voorkant op hogere snelheids bochten niet helemaal lekker voelt net alsof de achterkant veels te laag is, is jou dit ook opgevallen of misschien andere eigenaren van een gsxr1000 04

Nog niet echt gestuurd nee, maar ik heb er ook niets vreemds aan gemerkt eigenlijk !
 
En ik maar denken dat je alleen een poser was (zoals ik op dit moment kuch), maar je kan zowaar rijden :}

Nah, op een parkeerterreintje durf ik wat meer. Dan weet je waar de troep ligt.
Op de openbare weg ben ik nog steeds beter in posen.
:+

En na zo'n dikke TL1000R is dit echt speelgoed. *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan