Foto's van onze gixxers

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik doe de beurten zelf :} is lekker goedkoop

Ja ik ook, dat scheelt heel veel knaken. Zo moeilijk is het ook niet alleen moet je het een keer gezien of gedaan hebben. Daarna is het echt een kaasie.

En vanaf nu schop ik elke scooter om die bruut gaat lopen doen. ;)
 
Hehe, geen zorgen, van mij zie je geen scooters meer hier :]

Om het dan toch ff over Gixxers te hebben, ik wil graag een (mooie) carbon yoke protector.
Aangezien die niet (speciaal) voor GSX-R400's gemaakt worden, weet iemand of die van een 600/750/1000 past? Ik weet niet in hoeverre het design/vorm van die yokes afwijkt (afgezien van die hele nieuwe met van die "gaten" erin.

Zo zit bij mij de sleutel wel exact in het midden erboven. Misschien dat oudere (SRAD etc) modellen dat ook hebben?
 
Om het dan toch ff over Gixxers te hebben, ik wil graag een (mooie) carbon yoke protector.
Aangezien die niet (speciaal) voor GSX-R400's gemaakt worden, weet iemand of die van een 600/750/1000 past? Ik weet niet in hoeverre het design/vorm van die yokes afwijkt (afgezien van die hele nieuwe met van die "gaten" erin.

Je weet wel dat dergelijk carbon heiligschennis hè!!!
 
Toch fotos van onze gixxers,
full

samen met mijn nieuwe pakkie
 
Het viel me op dat, als de fan nog niet aanslaat, dat de graadjes behoorlijk snel oplopen!

Ook dat is normaal. Hoef maar heel kort stil te staan of ik zit al aan de 100 graden.

Ik heb me ook verbaasd dat hij tot 105 gaat.
Maar ik ben naar tt motoren in zwolle geweest (suzuki dealer) en die geeft aan dat hij zo ver mag. Maar niet veel verder, dan moet de fan aanslaan. Het is namelijk een gelsoten systeem dus mogen de temperaturen daar hoger zijn dan normaal.

Gixxerdave

Idd. Als ie warmer word dan 105 geeft ie geloof ik hot aan ofzo. 1x na burnout gehad.

Je weet wel dat dergelijk carbon heiligschennis hè!!!

WTF is een yoke?
 
Ok ik dacht dat men hier wel eens van een yoke gehoord zou hebben.

Over een kroonplaat spreek je meer bij voorvorken, waarbij de vork vast zit aan de ...mja kroonplaat.

Ik lees (heel) veel in het engels, dus ik ben zo gewend aan de term yoke.

Yoke = triple clamp, triple trees etc.

Het maakt niet uit of je het over de bovenste of onderste hebt, heet allemaal hetzelfde.

Maar goed, ik zou ook geen betere nederlande vertaling weten dan maar gewoon onderste of bovenste kroonplaat.

Mare, hoezo is dat dan heiligschennis?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan