Foto's van onze gixxers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn motor heeft geen last meer van astma :+

p5210018_166.jpg
 

Mooi ding man. Echt dat model en het "SRAD" model ervoor zijn toch wel de mooiste. Ideale Suz vor mij zou denk ik zijn dat model van hierboven en dan mey radiale remmen etc. Maar qua design, zijn die toch het dikst.

EDIT: zie nu pas dat ik hele oude posts zit te quoten :X , maar goed, commentaar geldt natuurlijk nog gewoon.
 
En omdat ik zelf ook een plaatjeshoer ben, hier ook nog maar mijn GSX-R400R SPII, aka Baby Gixxer:

gsxr400r011va.jpg


gsxr400r021qe.jpg


gsxr400r032pq.jpg


gsxr400r045uk.jpg


gsxr400r058jt.jpg


gsxr400r060lw.jpg


gsxr400r072fm.jpg


gsxr400r085ss.jpg


gsxr400r103rl.jpg


gsxr400r114ys.jpg


(jaja en me oude trouwe scootertje, waar je natuurlijk van alles mag van vinden, maar als je bijv kijkt naar de vering en remmen/reklauw die ik eronder had, daar komt zelf een motor niet aan te pas als ik rem van 100km/h tot stilstand)

4zuiger BRAKING klauw (op een scooter!)

apriliarallydrttuning071dp.jpg


Volledig instelbare schokdemper, met los reservoir.

apriliarallydrttuning037zw.jpg
 
Laatst bewerkt:
tand 38 tot 53 achter is ook nog te krijgen op deze site
tand 15 tot 17 voor
dus keuze genoeg.
nou nog kezen :?

Denk eraan dat je met een te groot tandwiel achter niet weg komt ivm je ketting kast, Denk er ook aan dat je de lengte van je ketting aan moet passen etc. etc. etc.
 
En omdat ik zelf ook een plaatjeshoer ben, hier ook nog maar mijn GSX-R400R SPII, aka Baby Gixxer:

(jaja en me oude trouwe scootertje, waar je natuurlijk van alles mag van vinden, maar als je bijv kijkt naar de vering en remmen/reklauw die ik eronder had, daar komt zelf een motor niet aan te pas als ik rem van 100km/h tot stilstand)

4zuiger BRAKING klauw (op een scooter!)

Volledig instelbare schokdemper, met los reservoir.



--> www.scooterforum.net :9
 
En omdat ik zelf ook een plaatjeshoer ben, hier ook nog maar mijn GSX-R400R SPII, aka Baby Gixxer:

(jaja en me oude trouwe scootertje, waar je natuurlijk van alles mag van vinden, maar als je bijv kijkt naar de vering en remmen/reklauw die ik eronder had, daar komt zelf een motor niet aan te pas als ik rem van 100km/h tot stilstand)

4zuiger BRAKING klauw (op een scooter!)

Volledig instelbare schokdemper, met los reservoir.



--> www.scooterforum.net :9

:^

"daar komt zelf ee motor niet aan te pas...." :? Wat een praatjes zeg :Z
 
dan moet ik ook maar zo´n mooi broodje aanschaffen voor mijn bike, als
ie daar beter door gaat ademen, en de prestaties zullen dan ook wel beter
worden

Vergeet niet de bijgeleverde sticker op je airbox te plakken.
Als je ooit een beurtje laat doen, zouden ze hem kunnen vervangen ipv uitwassen. Scheelt je weer knaken.
;)
 
Hoe warm word jullie gixxer eigenlijk? Mijne tikt wel eens richting de 105 als ik stilsta met "deze hitte"...normaal rond de 75-85.. =)

Kanarie: pk's heb ik niet nodig hoor *kuch* eerst maar mooi op 600tje leren O-)
 
RoyR/kanarie: kay =) Les ergens anders (wel andere motoren) over iets van "maximaal 80 graden ofzo :o )

leroy: nice!
 
daar komt zelf ee motor niet aan te pas...." :? Wat een praatjes zeg :Z

begrijp me niet verkeerd. Ten eerste, dat is me eigen scooter. Ik ben 9 jaar actief geweest in de scootertuning/2takt scene, dus ik weet waarover ik het heb.
Scooters van vandaag zijn kwa techniek gewoon compleet bij de tijd.

Die motor is dus van mij, dus ik mag toch wel zeggen?

Als je niet gelooft, ik ben bereid om met wie dan ook een remproef te doen. Motor, vs. mijn scooter. Van 100km/h tot stilstand.

Vergeet niet dat die scooter geen drol weegt en dat die remmen gewoon supergoed zijn. Alle scooterschijf remmen van vandaag zijn dik in orde, alleen heb ik (en vele andere met mij) de boel nog eens flink verbeterd. + goede banden, anders heb je er nog niks aan natuurlijk.

Maar goed, bedoelde er verder niks mee hoor. Praatjes zijn het zowiezo niet.

Ik heb me motor pas net, dus die scooter heb ik nog. Die gaat nu wel de deur uit.
 
Nee, klopt niet. Normale bedrijfstemp is een graad of 80/90. Mag voor stopicht best oplopen tot 105 maar dan slaat de fan aan en dan zal de temp ook weer zakken.

Het viel me op dat, als de fan nog niet aanslaat, dat de graadjes behoorlijk snel oplopen!
 
Lekker boeiend wat je scooter kan...
:Z

:^ Al gaat ie naar 200 en weer trug in 3 seconden |( Dit is een MOTOR forum, geen "scooter-scene-forum met 16 jarige puistenkoppen. Dat jij daar 9 jaar bent blijven hangen wil niet zeggen dat het échte motorrijders een drol kan boeien. :Z :Z :Z Dus nu geen gezeik meer over die supah-breezah-scootah aub :X .
 
Het viel me op dat, als de fan nog niet aanslaat, dat de graadjes behoorlijk snel oplopen!

Ik heb me ook verbaasd dat hij tot 105 gaat.
Maar ik ben naar tt motoren in zwolle geweest (suzuki dealer) en die geeft aan dat hij zo ver mag. Maar niet veel verder, dan moet de fan aanslaan. Het is namelijk een gelsoten systeem dus mogen de temperaturen daar hoger zijn dan normaal.

Gixxerdave
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan