Foto's van onze gixxers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zag deze bling-bling gixxer vorige week in Philadelphia
full
 
D@mn! wat slaat die toch verschrikkelijk de plank mis zeg hahahah een chopper wannabe.. alleen weet ie het zelf nog niet |(

Ja, het is verschrikkelijk over-the-top, maar zo zie je er daar veel.
Deze was trouwens wel heel erg verchroomd, of de foto lijkt het zelfs minder als in het echt.

Trouwens, wat je daar zag was of chopper of racer, en nix geen nakeds of toerfietsen (behalve 1 Goldwing dan).
 
Aardig, maar kan je die helm nou zo meepakken :?

Ja, die kon je zo meenemen, maar daar zijn ze daar niet zo bang voor: in Pennsylvania is een helm niet verplicht! :(
Zo ongeveer 3 van de 4 motorrijders draagt geen helm, zelfs niet op de racers .......ongelofelijk stom |(
 
heb het opgezocht
(Afbeelding)
ketting heeft 108 schakels
voortandwiel 16 tanden
achtertandwiel 45 tanden
is allen fabrieksopgave!
dank je
dan weet ik genoeg.
de 45 tand gaat er zowieso niet op.
de vorige eigenaar zal er dan een 46 op gezet hebben want volgens mij is het nog teeds de eerste ketting hij had namelijk 12K gereden toen ik hem kocht
de vraag is eigenlijk na aanleiding geweest na aanleiding van

Capoeirist
Is 600 he ? zet er voor even een 1 tandje kleiner op.. of achter iets groter. Dan loopt ie soepeler op lage snelheden..had er ook zo 1
zijn er ook mensen hier die een groter tandiel (gehad) hebben dan 46?
en wat waren de ervaringen daar van
niet dat ik en wheelie gek ben
maar aan topsnelheid heb je in nederland toch geen reet dan maar gewoon sneller naar de 200120 toe
 
oke, laat ik ze maar wel vervangen, mn beesie heeft aardig op zn klote
gehad van de vorige baas
het schijnt een ex circuit fiets te zijn, aan de schade aan het blok te zien :X
maar de ratel moet het nog even uithouden tot na de zomer

Hmmz dat is balen.. wat voor rammeltje ?

Ik heb een rammeltje rond de 3000 toeren maar dat is een stekker die los ligt ben ik afgelopen weekend achter gekomen, vast gemaakt maar die is nu weer los B| (vervelende plaats, onder de luchtfilter, voor bij het frame bij de hoek van het balhoofd)

Mijn ketting was opgerekt doordat de motor nogal bokkerig is standaard laag uit toeren (kwaaltje) en die zo dus op z'n klote krijgt (vorige eigenaar te langzaam gereden ;) )

Ik heb nu zelf een G-pack gemaakt zodat de begrenzing (andere timing) in de eerste 3 versnellingen eraf is en daardoor nu vloeiend vanuit laag toeren optrekt en dit dus niet weer voorkomt.


Glutendokter : Achter tandwiel was maximaal in 47 te krijgen geloof ik. Voor maximaal 1 tandje kleiner ivm hoek van de ketting die anders te groot word.
 
Hmmz dat is balen.. wat voor rammeltje ?

Ik heb een rammeltje rond de 3000 toeren maar dat is een stekker die los ligt ben ik afgelopen weekend achter gekomen, vast gemaakt maar die is nu weer los B| (vervelende plaats, onder de luchtfilter, voor bij het frame bij de hoek van het balhoofd)

Mijn ketting was opgerekt doordat de motor nogal bokkerig is standaard laag uit toeren (kwaaltje) en die zo dus op z'n klote krijgt (vorige eigenaar te langzaam gereden ;) )
bij mij dus ook rond de 3000 rpm, heb blok er onderuit gehad voor
nieuwe versn.bak, en alle kabels heb ik hoesjes omheen gemaakt
en goed vastgelegt
het geluid bij mij is echt de ketting die ratelt
 
bij mij dus ook rond de 3000 rpm, heb blok er onderuit gehad voor
nieuwe versn.bak, en alle kabels heb ik hoesjes omheen gemaakt
en goed vastgelegt
het geluid bij mij is echt de ketting die ratelt
ik heb m ook bij de 3,5 tot 4,5 toeren daarna is het weg
 
Gister en vandaag even bezig geweest met een klein beurtje.
Olie verversen enzo, je kent het wel.

Verder heb ik er een K&N filter in gedaan. Ik moet zeggen, hij loopt echt soepel! Hij klimt veel makkelijker in toeren, alsof het minder moeite kost.
Nu zou dat ook kunnen door het beurtje, iig ik ben blij. 8-)
Verder heb ik er een akra op zitten.

Nu heb ik ook nog een powercommander liggen. Die moet ik er nog even op aansluiten en de juiste map erin schieten. Ik ben benieuwd.

Hij maakt nu wel meer herrie, hij klinkt iets zwaarder en agressiever. Zelfs mijn moeder zei het zonder dat ze wist dat daar iets aan gebeurd was. Ook heeft ze er verder de ballen verstand ervan, dus het is niet alleen in mijn hoofd zo, het is echt zo, hij gaat er anders door klinken.

Dus voor degenen die twijfelen, op een GSXR750 K1 kan je probleemloos een K&N in zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan