fotos van speciale monsters

DUC-zilla

Die hard MF'er
25 okt 2001
424
0
onbekend
ik zoek naar omgebouwde monsters (ducati) om ideeën op te doen dus als je fotos ervan hebt, graag hier plaatsen :9
 
ik heb wel foto's van een mannelijke draak die is omgebouwd naar een vrouwelijke draak (kelly)
maar dat bedoelde je zeker niet he ??
 
Ik weet nog wel een verbouwd monster...

vmax2001_10.jpg


Maar m.b.t. 'Duc...' ... op het forum zouden we toch niet vloeken... :?

Toch geluk ! *D
 
Maar m.b.t. 'Duc...' ... op het forum zouden we toch niet vloeken... :?

ik snap het niet helemaal, dat is toch geen vloeken dat is juist het toppunt van motorrijden!!
of heb je er nog nooit op gereden?? :?
 
Kwam deze ook nog tegen... :)

misc.php


Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/2860/9c68ab30c8f565dc67e61640434cbfff (dmon7_jpg.jpg)​
 
Wat wil je met dat strand dan? :+
Sjeezus, jij kan bij de hand zijn :P . Maarre die motor vind ik niet zo, dat vrouwtje daarentegen heeft een redelijk hoge :9~ -factor.
Ik blijf er trouwens bij dat Ducati errug mooie motoren maakt :} , maar die Monsters vind ik
puke.gif
 
Laatst bewerkt:
Deze is van mijn broer.
M900 omgebouwd door Biggelaar. :} :} :} :)
Die mannen doen toch ook mooie zaken moet ik zeggen. Ben verleden weekend naar ducati treffen geweest in Ursel (België). Op het einde van de dag kwam er nog één specialeken: nen Duc 900 SS omgebouwd naar nen één cylinder van 750. Was echt wel mooi.
En waar normaal de tweede cylinder zat, dat is nu een doorkijkgat gemaakt, zodat je alles mooi ziet draaien in de motor...

Ah, heb foto gevonden...
mono-1b.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan