Foto's van TT Assen

Wat mij nou voornamelijk opvalt is het verschil in kleuren van de foto's. RVFJarno zat bij mij in de buurt zie ik aan de foto's en heeft net als ik last van het zonlicht. Op de één of andere manier weerkaatsen de motoren veel licht waardoor de kleur flets wordt. ZX Arnold en .....ben de naam ff kwijt hebben dat totaal niet. Zijn die foto's in fotoshop o.i.d. aangepast of ligt het aan de camera???? Ik gebruik de Minolta Z2 met 10x optische zoom in de sportstand. Ik gebruik geen digitale zoom omdat je dan korrelige foto's krijgt, maar de kleuren....ik weet het niet :?

Hmmm... sportstan (net als alle automatische standen ;) ) gebruik ik eigenlijk nooit. En de kleuren? Tja, beetje uitvogelen bij welk weertype je welke WB moet toepassen. Bij de Canon kun je in het menu al wat aanpassingen doen voor de kleuren, maar mooiste worden ze toch als je ze in RAW formaat schiet en dat aanpast in CS ofzo :Y :Y


nog ff paar mooie van vorig jaar dan :P






foto's zijn klikbaar :Y :Y zonder resizen zijn ze immers het mooiste :P
 
Wat een mega mooie foto's zitten hierbij!! :} :} echt respect voor diegene die ze gemaakt hebben. super!


zo dat wilde ik ff kwijt ;)
 
*O* kan vandaag de foto's ophalen *O*

ja.. ik weet het... een week na de TT :X B|

Maar ik werk nog met een Nikkormat 150mm en die heeft nog gewoon een rolletje O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan