Foto's van TT Assen

full
 
keb ook foto's en wat filmpjes maar die zijn jammer niet zo duidelijk. ik zat niet zo dichtbij en mn camera kan niet zo ver inzomen is jammer.
maar wel genoten tuurlijk
 
ik heb ook nog wel wat foto's, maar helaas kon ik niet zo ver inzoomem, dus zijn ze niet zo scherp, helaas. '(
 
@ -MOTORHEAD- kan ik 1 van die foto's digitaal (in hoge kwaliteit) van jouw krijgen?? Ik zie namelijk dat je mijn neef en zijn meissie hebt gefotografeerd.

Ik hoor het wel.

Stuur ff een mailtje (jouw mailadres is niet zichtbaar bij je eigenschappen) met fotonummer, dan krijg jij het origineel in 3504x2336 pixeltjes.
 
JONGENS ik heb hele erge mooie foto's mijn zoon is in het padock geweest die had een kaart tot zijn beschikking.
En als jullie dan onder hopper en onder tt assen 2006 kijken daar staan erge mooie foto's op

kijk op www.suzukimotorfan.tk

laat een leuk bericht chter in het gasten boek zou hij erg leuk vinden

Hoe vaak heb jij hier nou een bericht achtergelaten :? O-)
 
JONGENS ik heb hele erge mooie foto's mijn zoon is in het padock geweest die had een kaart tot zijn beschikking.
En als jullie dan onder hopper en onder tt assen 2006 kijken daar staan erge mooie foto's op

kijk op www.suzukimotorfan.tk

laat een leuk bericht chter in het gasten boek zou hij erg leuk vinden
da's de zoveelste keer dat je dat post :Z :Z :Z
 
Ik had hier wat foto's geplaatst van de paddock......
En nu staan ze tot mijn verbazing in dat fotoboek online :? :?
mja............jatten van foto's is erg populair :Y


en dan zijn hier heel veel gasten die het raar vinden als profs hier soms fanatiek op reageren....... -O-
 
Wat mij nou voornamelijk opvalt is het verschil in kleuren van de foto's. RVFJarno zat bij mij in de buurt zie ik aan de foto's en heeft net als ik last van het zonlicht. Op de één of andere manier weerkaatsen de motoren veel licht waardoor de kleur flets wordt. ZX Arnold en .....ben de naam ff kwijt hebben dat totaal niet. Zijn die foto's in fotoshop o.i.d. aangepast of ligt het aan de camera???? Ik gebruik de Minolta Z2 met 10x optische zoom in de sportstand. Ik gebruik geen digitale zoom omdat je dan korrelige foto's krijgt, maar de kleuren....ik weet het niet :?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan