Foto's van vroeger zijn zoek.

E.G.J.

Koud bier hier, koud bier hier. Dankuwel!
Donateur
2 sep 2004
37.546
53.850
Völlenerkönigsfehn Germany
Ik zocht een foto, die ik iemand wilde laten zien, en ging naar dit topic --> De ideale garage
Het meeste bestaat niet meer, of ik krijg bijvoorbeeld een man met een kettingzaag, of foto's van andere gebruikers te zien.
Hoe kan??
 
:^

vooral de NSR die een Revere is geworden is schandalig ;)

je kan wel al je afbeeldingen in submappen stoppen tegenwoordig, misschien dat daar iets verandert is sinds de nieuwe software ?

Niks is eeuwig, kijk maar naar Photobucket.

soms wil ik nog wel een foto van Lucy erbij pakken om mensen te laten schrikken , maar daarvoor moet ik zover door mijn foto's scrollen dat ik het maar laat zitten.
Op een gegeven moment kom je op een leeftijd dat je ondanks de interesse in techniek, bepaalde dingen al zo vaak hebt meegemaakt dat het wel goed is c.q ik het wel geloof.
 
soms wil ik nog wel een foto van Lucy erbij pakken om mensen te laten schrikken , maar daarvoor moet ik zover door mijn foto's scrollen dat ik het maar laat zitten.
Op een gegeven moment kom je op een leeftijd dat je ondanks de interesse in techniek, bepaalde dingen al zo vaak hebt meegemaakt dat het wel goed is c.q ik het wel geloof.
Die foto's van Lucy heb je zelfs in 2021/2022 genoeg mensen een trauma mee bezorgd.
Dus bespaar jezelf inderdaad de moeite maar 😅👍🏼

🤣
 
Die foto's zijn vermoedelijk dor de gebruiker zelf verwijderd, andere doen het wel namelijk.

Het <<Ongeldige link verwijderd>> probleem heb ik gisteren gefixt.
Ik heb zo ver ik weet niets verwijderd. En al helemaal geen foto's van een ander in mijn post gezet.
 
:^

vooral de NSR die een Revere is geworden is schandalig ;)

je kan wel al je afbeeldingen in submappen stoppen tegenwoordig, misschien dat daar iets verandert is sinds de nieuwe software ?

Niks is eeuwig, kijk maar naar Photobucket.

soms wil ik nog wel een foto van Lucy erbij pakken om mensen te laten schrikken , maar daarvoor moet ik zover door mijn foto's scrollen dat ik het maar laat zitten.
Op een gegeven moment kom je op een leeftijd dat je ondanks de interesse in techniek, bepaalde dingen al zo vaak hebt meegemaakt dat het wel goed is c.q ik het wel geloof.

Ik heb zo ver ik weet niets verwijderd. En al helemaal geen foto's van een ander in mijn post gezet.
Daarom hoopte ik ook te verduidelijken dat het om jouw foto's gaat die in jouw mappen staan op MF.

Die 3 voorwaarden.
 
IMG_20220623_162426.jpg
 
Is /was dit niet het katje van @Coert65 ??

Het is in ieder geval niet de genoemde motor.
Blijft vreemd dat de foto's gehusseld zijn.
Dat is inderdaad Belle, toen ze een jaartje of 8 was. De lieverd..ik mis haar nog steeds weet je..
Al heb ik nu 2 hele lieve katten, maar ze blijft altijd in m'n hart.
Wat raar dat je hele andere foto's te zien krijgt als je op de linkjes klikt.
 
Het enige wat ik kan proberen is een oude backup terugzetten op een testserver om te zien hoe het daar in staat.
Maar...wanneer klopte het nog? Vorige week, maand, jaar?
 
Het enige wat ik kan proberen is een oude backup terugzetten op een testserver om te zien hoe het daar in staat.
Maar...wanneer klopte het nog? Vorige week, maand, jaar?
Ik kan het niet eens zeggen...., maar bewerken is wat mij betreft niet meer nodig, heb mijzelf al gequote en de motoren weer geplaatst als voorheen.
Of de wens er van andere gebruikers misschien wel is, weet ik natuurlijk niet. Kan mij niet voorstellen dat ik nu de enige ben.

Wat ik ook wel een interessante vraag vind, is: waarom kan ik de oude post niet bewerken? Juist zulke lijstjes vul je later misschien nog eens een keertje aan
 
Terug
Bovenaan Onderaan