foto's zolder 25-07

snillis

MF veteraan
9 nov 2009
1.420
1
Vortum-Mullem
wie o wie weet waar ik foto's van vinden van afgelopen maandag op zolder?

ik kan namelijk niks vinden en ben wel benieuwd :)

groeten
 
Ben ik ook wel benieuwd naar, heb er wel een paar mensen met tele-lenzen enct. rond zien lopen.
 
Niet meer op im-design.be , motorsportschool Zolder ,meer bepaald de persoon Hvdv heeft zonder uitleg en eenzijdig de samenwerking opgezegd :r waardoor Inge jullie niet meer op de gevoelige plaat kan zetten :N .

Inge werkt uiteraard wel nog samen met de sympathieke mannen van trackdays.be, inter-track, circuitdagen.be en aktief :) (en nog andere ook hoor).
 
teettrygtrgtr.png


deze is ook van de 25e
 
Laatst bewerkt:
Niet meer op im-design.be , motorsportschool Zolder ,meer bepaald de persoon Hvdv heeft zonder uitleg en eenzijdig de samenwerking opgezegd :r waardoor Inge jullie niet meer op de gevoelige plaat kan zetten :N .

Inge werkt uiteraard wel nog samen met de sympathieke mannen van trackdays.be, inter-track, circuitdagen.be en aktief :) (en nog andere ook hoor).

IM-design kwam meerdere malen niet opdagen bij MSH, dat is de reden dat hvdv de samenwerking heeft opgezegd. Inge vond de andere organisatie kennelijk belangrijker. www.guy594photography.com zal nu degene zijn die de foto's maakt, moet ook zeggen dat ik de foto's van hem mooier vindt ;) .
 
IM-design kwam meerdere malen niet opdagen bij MSH, dat is de reden dat hvdv de samenwerking heeft opgezegd. Inge vond de andere organisatie kennelijk belangrijker. www.guy594photography.com zal nu degene zijn die de foto's maakt, moet ook zeggen dat ik de foto's van hem mooier vindt ;) .
ik vind zijn foto's inderdaad ook beduidend beter dan die van IM-design :)
 
IM-design kwam meerdere malen niet opdagen bij MSH, dat is de reden dat hvdv de samenwerking heeft opgezegd. Inge vond de andere organisatie kennelijk belangrijker. www.guy594photography.com zal nu degene zijn die de foto's maakt, moet ook zeggen dat ik de foto's van hem mooier vindt ;) .

Inge had altijd een vervanger, ze heeft 2 fotografen die voor haar werken, ik kan me slechts 1 dag herinneren dat er niemand was....
 
ja alleen wel jammer sta 3 op de foto ofzo haha :P

op bijde dagen nog wel dus dat is wel klote...

maarja toch bedankt :)
 
Inge had altijd een vervanger, ze heeft 2 fotografen die voor haar werken, ik kan me slechts 1 dag herinneren dat er niemand was....

2 dagen die ik zelf heb meegemaakt, maar ik rij niet elke dag dus het kunnen er wel meer zijn. Ik denk dat hvdv het ook niet door een dag de samenwerking beeindigd!
 
Laatst bewerkt:
ik denk dat guy photography ook goedkoper is , 25 euro voor al je foto's van een dag op cd,

im-design 50euro :?

grtz
 
IM-design kwam meerdere malen niet opdagen bij MSH, dat is de reden dat hvdv de samenwerking heeft opgezegd. Inge vond de andere organisatie kennelijk belangrijker. www.guy594photography.com zal nu degene zijn die de foto's maakt, moet ook zeggen dat ik de foto's van hem mooier vindt ;) .

Als je het halve verhaal weet, moet je er niet over praten. :X
Het is weer een verhaal over geld en macht.

Andre
 
Als je het halve verhaal weet, moet je er niet over praten. :X
Het is weer een verhaal over geld en macht.

Andre

Het halve verhaal is voor mij genoeg :z Ik ben blij voor de deelnemers dat nu op de dagen een fotograaf aanwezig is. Of het nou pietje of klaasje is, is mij om het even. De nieuwe is inderdaad goedkoper dus dat is voor de deelnemers in ieder geval een goede switch.
 
IM-design kwam meerdere malen niet opdagen bij MSH, dat is de reden dat hvdv de samenwerking heeft opgezegd. Inge vond de andere organisatie kennelijk belangrijker. www.guy594photography.com zal nu degene zijn die de foto's maakt, moet ook zeggen dat ik de foto's van hem mooier vindt ;) .

Ik moet zeggen dat de fotoos van inge een stuk "levendiger"zijn dan die van circuitfoto.be :Y .
Jammer dat het zo gelopen is :')
 
Laatst bewerkt:
Ik moet zeggen dat de fotoos van inge een stuk "levendiger"zijn dan die van circuitfoto.be :Y .
Jammer dat het zo gelopen is :')

De foto's van Guy en van Inge zijn beter dan die van circuitfoto.be. Je ziet bij beide dat de snelheid duidelijk op de foto´s. Idd jammer dat het zo gelopen is, van mij mogen er meer fotografen langs de baan staan. Kan je als rijder de mooiste uitkiezen en een beetje concurentie qau prijs is nooit verkeerd :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan