Foto's

Iedereen nog bedankt voor de tips van gisteren van mijn topic over het aansprakelijk stellen van een glijder na een diesel vlek op de weg. Heb ondertussen de verzekering benadert dus ben benieuwd...
Hier nog een aantal foto's van het 'ongeval'.

De website voor foto's van brand en ongevallen in het Land van Cuijk - 112LandvanCuijk.nl

Ziet er niet zo mooi uit, zonde van je motor... '( Weet je al wat er voor terug komt en wie betaald de schade? gemeente?? of ben je zelf de sjaak??
 
Bedankt. Jaa is echt klote. De motor is officieel nog van een vriend van mij en ik zou hem overnemen. Hij is tot maandag op vakantie, zijn verzekering zei dat het aan de rechtsbijstand lag maar hij heeft geen rechtsbijstand bij die verzekering. Misschien dat hij hem ergens anders heeft lopen. Anders is het byebye-blade.
Gelukkig hebben de valdoppen veel schadde opgevangen en is alleen de topkuip beschadigd en iets van de carter ofzoiets (daar lekte de olie uit)...Ik vrees zelf voor het ergste.
 
dat is in op het industrieterrein, richting rotonde shell bij nabuurs. Vrienden van mij rijden daar heel regelmatig en ik hoop vanaf vrijdag ook. Heel erg veel succes met het herstel van de motor. en natuurlijk met het gedoe van de verzekering.
 
Bedankt. Jaa is echt klote. De motor is officieel nog van een vriend van mij en ik zou hem overnemen. Hij is tot maandag op vakantie, zijn verzekering zei dat het aan de rechtsbijstand lag maar hij heeft geen rechtsbijstand bij die verzekering. Misschien dat hij hem ergens anders heeft lopen. Anders is het byebye-blade.
Gelukkig hebben de valdoppen veel schadde opgevangen en is alleen de topkuip beschadigd en iets van de carter ofzoiets (daar lekte de olie uit)...Ik vrees zelf voor het ergste.

Ik vrees idd ook wel van het ergste als ik het zo lees. Dat is echt klote! ;(

Kan je de schade eventueel via de gemeente vergoed krijgen? Want het is toch het werk van de gemeente of rijksdienstwegverkeer. Misschien dat je daar iets mee kan.?

je hebt idd veel geluk gehad dat de valdoppen het meeste hebben opgevangen. Meestal heb je ook geen kuipschade. ik hoop idd dat het ook niet zo het geval is!

Hoe hard reed je eigenlijk? en zag je het aankomen of niet?
 
Dat was idd op het industrieterrein richting de shell/nabuurs.
Ik had idd geen kuipschade behalve de topkuip die gescheurd was. wij reden met zijn 3en. de eerste zag het aankomen en kon het nog net ontwijken, de 2de zag ik tijdens mijn val de berm op rijden en had gelukkig niets.
Ik denk dat we rond de 40 reden? ik weet het niet meer, het is best een scherpe bocht en tijdens de bocht voelde ik mijn achterband wegslippen.
 
Dat was idd op het industrieterrein richting de shell/nabuurs.
Ik had idd geen kuipschade behalve de topkuip die gescheurd was. wij reden met zijn 3en. de eerste zag het aankomen en kon het nog net ontwijken, de 2de zag ik tijdens mijn val de berm op rijden en had gelukkig niets.
Ik denk dat we rond de 40 reden? ik weet het niet meer, het is best een scherpe bocht en tijdens de bocht voelde ik mijn achterband wegslippen.

Mooi klote! helemaal als je hem wilde overnemen! ( nu dus ook niet meer) heb je al een idee hoe je het gaat regelen via de verzekeringen?

Ik bedoel, jij bent de bestuurder, maar ben je ook verzekerd als besturuder of heeft je vriend alleen zichzelf laten verzekeren?? :? dat kan ook en dan ben jij onverzekerd...:S klote regelingen allemaal!
 
Een beetje vent zou die motor evengoed nog overnemen.

Tenminste, zoals ik het lees heeft hij de motor eigenlijk al overgenomen maar nog niet overgeschreven etc.
Dan kun je niet zeggen, nu heeft hij schade ik hoef hem niet meer :?
 
Je hebt toch dat fonds, die zo nu en dan schade vergoeden als er geen 'dader' is? Laatst nog een ellenlang topic over gelezen. Je gaat er hoe dan ook op achteruit, maar dat fonds is er niet voor niks, je bent niet de eerste die plat gaat door een diesel/oliespoor.
 
Je hebt toch dat fonds, die zo nu en dan schade vergoeden als er geen 'dader' is? Laatst nog een ellenlang topic over gelezen. Je gaat er hoe dan ook op achteruit, maar dat fonds is er niet voor niks, je bent niet de eerste die plat gaat door een diesel/oliespoor.

Waarborgfonds, hele romslomp aangezien hun ook niet staan te trappelen om uit te betalen.
 
Hahah ja tuurlyk ga ik die motor nog overnemen. Daar is geen twijfel over. Ik heb zijn verzekering gebeld en hunzeiden dat ikcontact moest opnemen met de rechtsbijstand maar dat doe ik als hij volgende weekterug komt. En stel dat het niet vergoed wordt, het enige wat ikdan aan de kap moet vervangen is die topkuip en de carter ofzoiets ( heb er niet zo heel veel verstand van)stuur zat voor zover ikkon zien nog recht net als de vork...
 
Zal waarschijnlijk het koppelingscarter zijn, die kosten de wereld niet, op Ebay vind je ze voor vele motoren CNC gefreesd en geanodiseerd voor 3 tientjes met verzending (nieuw).

Zit vast met 12 boutjes ofzo. Koppelingskabel overzetten, nieuwe olie d'rop en gaan.

Easy fix
 
Terug
Bovenaan Onderaan