fotosoep v-max hellup

welke kleur op de max?

  • sperma kleur(kun je zelf bij spuiten)

    Stemmen: 2 10,0%
  • grijs houden

    Stemmen: 6 30,0%
  • grijs houden met kras

    Stemmen: 2 10,0%
  • zwart metalic

    Stemmen: 7 35,0%
  • donker grijs metalic

    Stemmen: 1 5,0%
  • platina blond

    Stemmen: 2 10,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20
Ofzo
full
 
wauw, erg mooi zeg, daar staat echt een juweel!! :9~ ik denk toch maar dat de max zwart gespoten gaat worden, maar ik ken mijzelf, dit zal nog zeker 8 keer veranderen, wel grijs, niet grijs, wel zwart, niet zwart, ik weet het niet :( grrrrrrrr :9

Bedankt Jason! en suc6 met je besluitvorming.
 
tjonge jonge @ berrymax wat een mooie fiets zeg, daar zit ook veel bloed zweet en tranen in :} ook een juweel, ik mag alleen maar hopen(en sparen) dat mijn max ook ooit zo mooi en netjes zal worden,

De fiets van terrormax heb ik nog niet voorbij zien komen, of heb ik iets gemist?
 
wauw, erg mooi zeg, daar staat echt een juweel!! :9~ ik denk toch maar dat de max zwart gespoten gaat worden, maar ik ken mijzelf, dit zal nog zeker 8 keer veranderen, wel grijs, niet grijs, wel zwart, niet zwart, ik weet het niet :( grrrrrrrr :9


Ik zo dan liever voor matzwart gaan,Ducati heeft die kleur ook,en in 2003 was dat meen ik de kleur van de V-max(maar dan met witte strepen).
Half V-maxxend nedeland rijd al met een zwarte rond,zo'n matzwarte zie je (bijna) nooit! :9~

Flick vind grijs ook he-le-maal niet lelijk(mooier zelfs...)
 
wauw, erg mooi zeg, daar staat echt een juweel!! :9~ ik denk toch maar dat de max zwart gespoten gaat worden, maar ik ken mijzelf, dit zal nog zeker 8 keer veranderen, wel grijs, niet grijs, wel zwart, niet zwart, ik weet het niet :( grrrrrrrr :9

Hallo Jason,

laat ik nou een metalic zwarte Vmax hebben die waarschijnlijk nog wel een tijdje uit de running is. Als je wilt kan je mijn lakset een tijdje gebruiken om te kijken of het zwart je bevalt. Mocht het je bevallen, dan wil ik jou zilvergrijze lakset wel hebben (mits niet *te* veel beschadigd), want ik wil over naar zilvergrijs. Ik woon in Eindhoven, maar de 20e en de 21e ben ik in Amsterdam en kan ik de lakset wel meenemen. Laat maar wat weten op
txt.php
 
de reden dat ik misschien wel een andere kleur wil, is omdat er een beschadiging op de dummytank zit, waarom wil je over naar grijs, ben je het zwarte zat?
 
Ja, wel een beetje. Ik ga hem deze winter helemaal uit elkaar halen en renoveren. Dan krijgt ook het frame een andere kleur, ga ik de motordeksels en de waterpomp behuizing polijsten en dan denk ik dat een zilvergrijs laksetje er wel bij past. Een heel wild plan is om het frame te vergulden, maar daarvan ik weet nog niet of dat dat er te 'pooierig' uit gaat zien, laat staan als ik dan de lakset ook nog verguld. Een andere optie is een rood frame, en dan zou er weer een zwart laksetje op moeten (of een rode, maar ja, die van Red is al rood ;) ). Maar de komende maanden besteed ik toch aan het uit- en in elkaar schroeven van het ding, dus ligt het laksetje toch op de plank en heb ik alle tijd om te bedenken wat het gaat worden. Maar vooralsnog gaat mijn huidige voorkeur uit naar een zilvergrijze lakset met bijpassende framekleur.
 
ik ga er even over nadenken, ook omdat ik nog niet weet wat voor kleur ik wil, in ieder geval bedankt voor het aanbod
 
Ja, wel een beetje. Ik ga hem deze winter helemaal uit elkaar halen en renoveren. Dan krijgt ook het frame een andere kleur, ga ik de motordeksels en de waterpomp behuizing polijsten en dan denk ik dat een zilvergrijs laksetje er wel bij past. Een heel wild plan is om het frame te vergulden, maar daarvan ik weet nog niet of dat dat er te 'pooierig' uit gaat zien, laat staan als ik dan de lakset ook nog verguld. Een andere optie is een rood frame, en dan zou er weer een zwart laksetje op moeten (of een rode, maar ja, die van Red is al rood ;) ). Maar de komende maanden besteed ik toch aan het uit- en in elkaar schroeven van het ding, dus ligt het laksetje toch op de plank en heb ik alle tijd om te bedenken wat het gaat worden. Maar vooralsnog gaat mijn huidige voorkeur uit naar een zilvergrijze lakset met bijpassende framekleur.

Mocht je een photosoep van je motor willen hebben, dan moet je me maar ff wat piccies mailen ;)
zo kun je meteen zien of het een pooier max wordt ofniet :P
 
Mocht je een photosoep van je motor willen hebben, dan moet je me maar ff wat piccies mailen ;)
zo kun je meteen zien of het een pooier max wordt ofniet :P

Hé leuk!

MartijndeBoerMax1.jpg


Ik zat te denken aan een verguld frame, matalic rode lakset, zoals het 2005 model, blok zwart of metalic antraciet, zoals het 2004 model, uitlaatbuizen mat zwart, zoals de black max, waterpomp gepolijst aluminium, radiatorzijkappen aluminium, valbeugels dezelfde kleur als het blok en misschien ook nog de onderste helft van de scoops en de onderste helft van de 'Vmax' zijdeksels hetzelfde rood als de lakset.

Ben benieuwd of dat wil lukken!

[edit]
En natuurlijk een gepolijst 18" achterwiel *D
[/edit]
 
Je moet maar met twee half ogen en met een beetje inlevingsvermogen naar de foto kijken.. :X Het frame goudkleurig maken was echt een kl^tuh klus en is erg lastig om dat goed in photosoep voorelkaar te krijgen.. eter kon ik er niet echt van maken.

De rest heb ik het blok van de V-max '04 in je frame gestopt. Luchthapper zwart van onder gemaakt. rood metalic laksetje voor je polyester spul (incl zijkap)uitlaat buizen van blackMax
En een gepolijste waterpomp plus alu. radiator zijkap..

Ik hoop dat het hierdoor iets duidelijke is.. :)

140266

 
Laatst bewerkt:
Terror,

wat een werk man! Maar het geeft wel een goed beeld. Ik twijfel nu dus over het zo prominent in beeld brengen van het frame. De combinatie van rood en zwart staat me wel aan.

bedankt!

martijn
 
Terror,

wat een werk man! Maar het geeft wel een goed beeld. Ik twijfel nu dus over het zo prominent in beeld brengen van het frame. De combinatie van rood en zwart staat me wel aan.

bedankt!

martijn

Tjah het frame springt er idd. wel erg uit. Ik heb ooit in enschede een keer een v-max gezien met een gepolijste silveren frame. Dat zag er opzich wel mooi uit en niet té...

hier maar een foto met alle andere modjes behalve het vergulde frame...

full

 
aaarrrgggh, ik kom er niet uit, welke kleur moet het worden?? :( , ik heb besloten dat de poll het maar uit moet maken.............., kom op jongens en meisjes, ff je stem uit brengen........Noodkreet ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan