fotosoep v-max hellup

welke kleur op de max?

  • sperma kleur(kun je zelf bij spuiten)

    Stemmen: 2 10,0%
  • grijs houden

    Stemmen: 6 30,0%
  • grijs houden met kras

    Stemmen: 2 10,0%
  • zwart metalic

    Stemmen: 7 35,0%
  • donker grijs metalic

    Stemmen: 1 5,0%
  • platina blond

    Stemmen: 2 10,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20

jason

MF veteraan
18 apr 2004
6.604
1
Ok,

Mijn humeur is op dit moment niet al te best, kwam vandaag in de schuur om mijn maxie eens even te poetsen en winterklaar te maken, zijn er dus even 2 fietsen om gevallen tegen mijn sieraad aan :( , gevolg diepe kras(sen) op de dummy tank en op het voorspatbord, deze moeten dus gespoten worden

De max is grijs, maar zit er over te denken om hem dan toch maar metallic zwart te spuiten, wie o wie wil mij even helpen met het soepen van mijn max, of heeft andere suggesties qua kleur, op de foto zitten er nog geen gepolijste en verbreedde voor en achterwiel in, maar dit komt er over een maand of twee in
full
 
kweet niet, ik heb hem nu ook zwart met gepolijste velgen maar hij is zwart omdat de motor al zwart was toen ik hem kocht.

Maar this wel zo dat heel veel v-maxen zwart zijn (wat absoluut niet verkeerd staat integen deel)

Maar nou vind ik grijs ook wel erg mooi staan bij een v-max.
In het grijs vind ik de v-max er wat massiever uitzien
Ik zou hem gewoon proberen bij te werken (of de dummy & voorspatbord opnieuw laten spuiten)

als ik thuis ben wil ik wel een fotosoep maken van je motor in het zwart met gopijste velg (heb hier geen fotosoep) :P
 
Laatst bewerkt:
valt slecht bij te werken helaas, ik heb iets met zwart, ik vind het gewoon erg mooi met gepolijste spullen, maar inderdaad de max is in het grijs ook mooi
 
dat denk ik ook. alleen mijn happers zijn gepolijst. die wil ik graag zo houden, ben ik wel ff mee bezig geweest nml.en mijn wielen worden natuurlijk ook nog verbreedt en gepolijst

@ mike, super dat je ff de moeite genomen hebt om te soepen, :}
 
mike, kun je voor mij de happers eens 'normaal' laten en de grijze zijkapjes van de radiator die nu nog grijs zijn, ook zwart maken, als je zin/tijd hebt?
 
stond ik al, was alleen even vergeten te vermelden, jasonace is jason geworden, kon op een of andere manier niet meer inloggen als jasonace, dus vandaar, sorry...
 
Zwart plus gepolijste luchthapper en zijkap

full


Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/137546/ab0a429acb52147aa7265c46058b7024 (black polijste zijkappen en luchtha)​
 
en we blijven doorgaan
ander kontje :+

137549


Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/137548/233caaf37abfae4a6348d3234c606a60 (andere kont.jpg)​
 
fotosoep is dus echt te gek!!!, @ terrormax, vriendelijke bedankt voor de fijne ideeen die ik er weer bij heb, zeer mooi kontje trouwens, erg mooi en natuurlijk bedankt voor het soepen van de fiets :} :} :}
 
fotosoep is dus echt te gek!!!, @ terrormax, vriendelijke bedankt voor de fijne ideeen die ik er weer bij heb, zeer mooi kontje trouwens, erg mooi en natuurlijk bedankt voor het soepen van de fiets :} :} :}

graag gedaan ik hoop dat je er wat aan heb..

maar ik blijf grijs ook mooi vinden ;)
 
Hij gaat er ongeveer zo uit zien als je je Max metallic zwart laat spuiten!
en er een gepolijst breed voor en achterwiel inzet en je scoops laat polijsten etc.

vmax_wp1.JPG


suc6, Lex
 
Laatst bewerkt:
wauw, erg mooi zeg, daar staat echt een juweel!! :9~ ik denk toch maar dat de max zwart gespoten gaat worden, maar ik ken mijzelf, dit zal nog zeker 8 keer veranderen, wel grijs, niet grijs, wel zwart, niet zwart, ik weet het niet :( grrrrrrrr :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan