Fotoverslag Eifel/Schwarzwald vakantie

Ik begin me toch af te vragen of er animo zou zijn om in September met een klein groepje naar het Schwarzwald te gaan, daar te kamperen en zoeken naar leuke bochtige weggetjes... *O*

Cursusje Kaartlezen en Roadbook maken voor beginners erbij... *D


Ik denk dat er genoeg animo zal zijn. Helaas kan ik in september geen vrij meer krijgen anders had je zo wie zo een mede reisgenoot gehad.
 
Ik begin me toch af te vragen of er animo zou zijn om in September met een klein groepje naar het Schwarzwald te gaan, daar te kamperen en zoeken naar leuke bochtige weggetjes... *O*

Cursusje Kaartlezen en Roadbook maken voor beginners erbij... *D

in september kreperen? doe mij maar een hotel, neem ik de latop mee en geef ik een cursus gps voor beginners :P
 
geef ik een cursus gps voor beginners :P
En hoeveel beginners hebben GPS? :N

Gewoon kaartlezen is een vaardigheid die iedereen die rondreist zou moeten beheersen. GPS is natuurlijk erg makkelijk, maar niet echt relevant voor motorrijders met een krap budget. Persoonlijk lijkt een GPS me erg interessant - ik zou er zeker 1 kopen als ik nog koerier zou zijn - maar over een kaart gebogen naar kleine weggetjes speuren is al een deel van de vakantiepret. *O*
 
By the way, sorry dat mijn foto's even niet zichtbaar zijn, maar dit verslag bleek populairder dan ik dacht - de server waarop de foto's staan laat 4 GB aan verkeer toe en meestal zit ik daar ver onder, maar nu... -O-
Begin van de maand sta ik weer op nul en dan zijn de foto's wel weer te zien. *O*
 
Ik zou zeggen, probeer het na het weekeinde nog eens. :Y

Ik kreeg een beetje meer verkeer dan ik had verwacht. -O-

Ben dus toch populairder dan ik dacht... *O*
 
yep, ik heb ut gelezen (en gezien ;) )

ik wil dat ook :] , ik kwam alleen dit jaar niet verder tot monchau. (is nie ver ik weet het, ik had ook maar 2 dagen) ;(
camping vinden is idd lastig, wij zochten er 1 voor 1 nacht en dat was niet te doen doen en zijn we dus maar (noodgedwongen) in een fremdenzimmer gaan slapen. Das n klein hotelletje, niet al te duur. Maar camping is goedkoper voor ons zuunige 'ollanders 8-)
 
Verslag nu voor het eerst tegengekomen, mooi verslag!
Kan je bruikbare info uithalen voor als je ook deze kant op gaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan