Fotoverslag verhuizing serverpark 20-08-2009

Jullie gebruiken alleen ILO om bij de HP server te komen, en DRAC voor de Dell servers ?
Zie namelijk geen console keyboard (iig niet aangesloten op de servers zelf).
True heeft verrijdbare beeldschermen en toetsenborden ter beschikking, dat is zo aangesloten. Het is zonde van het geld om daar zelf iets neer te hangen.
 
Ziet er indrukwekkend uit mannen! Niet alleen top dat jullie hard hebben gewerkt voor MF, maar ook top dat jullie ook nog eens veel moeite doen ons goed op de hoogte te houden! Super!

En, indrukwekkend stapeltje servers inderdaad. Gaaf om te zien!
:^

Altijd leuk om te zien wat zo'n serverpark nu eigenlijk inhoudt (en hoeveel werk het is om het draaiend te houden :} :} )
 
woei het verslag waar ik met smart op zat te wachten

erg mooie foto's ennuh volgende keer wil ik helpen :+ _O-

iig hebben jullie/we genoeg expansiemogelijksheden in het cabinet voor eventueel extra servers.

good job en een schouderklopje aan de mannen die dit voor elkaar gebreid hebben *O*


klein verzoekje....

wil degene die die kabels aangelegd hebben in het rack soms ook bij mij langskomen... mij mij is het een teringzooitje O-) *O* _O-
 
mannen, lekker bezig!:) ziet er goed uit.

alleen dat vervoeren van die servers had ik zelf denk ik anders gedaan -O-
maar alles is goed gedaan dus dat is het belangrijkste! *D

Hulde voor jullie om op die tijdstippen te werken! *O*

en dan nu weer lekker op de motor!:) :9~
 
Ziet er indrukwekkend uit mannen! Niet alleen top dat jullie hard hebben gewerkt voor MF, maar ook top dat jullie ook nog eens veel moeite doen ons goed op de hoogte te houden! Super!

En, indrukwekkend stapeltje servers inderdaad. Gaaf om te zien!
:^

incusief een foto reportage en een verslag :} :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan