fout bij openen site

Mys

MF veteraan
17 feb 2003
2.224
0
wie herkent dit probleem???
full
 
nee, nooit gezien. Heb alleen de laatste dagen dat bij verversen van de pagina niet alles laadt. met name de hokjes waarin het aantal pagina's staat blijft open :?
 
probeer t nog een keer ..
full

gaat niet ;(
 
Dat gaat dus niet lukken he, vanuit een word document een plaatje tonen |(

Heb je plaatje bekeken, het lijkt me op een stylesheet-laad-fout. komt wel eens voor. Moet je gewoon negeren en op F5 rammen :)
 
is gewoon een javascript error waarschijnlijk.

en die blauwe balk die je boven in je explorer hebt, is spyware. Daar zou ik ff wat aan doen. :)
hier is in ieder geval een programmaatje te downloaden, die daarvoor zorg kan dragen:

http://www.tucows.com/preview/236049.html (www.tucows.com/preview/236049.html)

suc6
 
Even een keer de cache van IE leeggooien denk ik. (Extra -> Internet Opties -> Bestanden verwijderen -> Vinkje aanzetten en op OK klikken)

Ctrl-F5 doet ook weleens wonderen :)
 
begin eerst maar ff die blauwe balk weg te halen.
als het goed is komt ie van msn plus af. gewoon msn plus weghalen dus.
want met adaware gaat dat hardnekkige stuk software niet weg.
 
begin eerst maar ff die blauwe balk weg te halen.
als het goed is komt ie van msn plus af. gewoon msn plus weghalen dus.
want met adaware gaat dat hardnekkige stuk software niet weg.

met adaware gaat hij zeker wel weg, mits je alle updates binnenhaalt. en anders kan je spybot nog proberen.
 
>>>> V&O

nee, nooit gezien. Heb alleen de laatste dagen dat bij verversen van de pagina niet alles laadt. met name de hokjes waarin het aantal pagina's staat blijft open :?
:^

Heb ik de laatste tijd ook.

En ook die witte pagina heb ik de laatste tijd regelmatig. Maar alleen op de PC op mijn werk, thuis niet. De foutmeldingen heb ik uitstaan dus die zie ik niet. Als ik een keer op F5 druk, wordt ie wel goed geladen.

Heb je misschien iets van een banner onderdrukking aanstaan (van Norton Internet Security, bijv.)? Die heb ik op mijn werk er wel op staan en thuis niet. Mogelijk dat het daar iets mee te maken heeft. Ik zal het morgen eens testen op mijn werk.
 
Het lijkt erop dat bij mij op het werk Norton Internet Security de boosdoener is. Als ik die uitzet heb ik geen problemen. Zet ik die aan dan mis ik soms comboboxjes of het menu bovenaan de pagina. Ook krijg ik dan regelmatig die witte pagina.
 
Terug
Bovenaan Onderaan