fout gevoeligheid indexpagina

KoffieJunk

MF veteraan
4 nov 2003
3.420
0
De index pagina van het forum blijkt (bij mij althans) zeer fout gevoelig.

Vandaag is het weer zo'n dag dat ik de id's van de diverse forums uit het hoofd moet weten omdat als ik naar de index ga de internet explorer er met die veel te bekende onbekende fout mee ophoud. (je kent het wel, dat bericht van ik snap er niets van wat er mis gegaan is. zal ik een rapportje naar ome bill sturen?)

onderliggende pagina's zijn geen probleem. zit er iets vreemds in de banner?

Mij niet bekend eerlijk gezegd, nooit problemen gehad met de index...welke browser gebruik je?

Zal dit doorgeven aan Banaan en Maarten, kijken of ze er iets mee kunnen.

Je bedoelt dat IE crasht? Heb hier iig nergens last van. Temp internet files al eens weggegooid?

@duderuud: ik denk niet dat ik er wat mee kan hoor :P

Je bedoelt dat IE crasht? Heb hier iig nergens last van. Temp internet files al eens weggegooid?

@duderuud: ik denk niet dat ik er wat mee kan hoor :P
Volgens mij bedoelt ie deze Maarten of heet je toevallig Banaan? :P

Maar als IE crasht dan ligt het probleem waarschijnlijk aan jouw kant. Wat ik me zo kan voorstellen is dat bij het laden van een van de banners IE vastloopt.

Volgens mij bedoelt ie deze Maarten of heet je toevallig Banaan? :P
Nee, ik heet geen Banaan. Misschien bedoelt ie dan deze:

banana1.jpg

:P

Volgens mij slaat Pisang de spijker op z'n kop!
Ik heb ook eens een keer last gehad van allerlei vage foutmeldingen in IE.
Na installatie van anti-spyware programma's zoals Spysweeper en Adaware en het laten verwijderen van spyware op de harde schijf werkte IE weer normaal.

Pas geleden nog zo'n soort akkefietjes gehad met Live-Update van Norton Anti Virus, ook daar zorgde spyware ervoor dat Live-Update helemaal van de kook raakte :r

Succes ermee.

Terug
Bovenaan Onderaan