Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Het is het beste de ketting-spanning te meten als je op de motor zit, omdat de motor dan iets inveert.(is tijdens het rijden immers ook het geval)
niet in paniek raken he?Maar zo kan je dus niet zien of'k dringend naar die dealer toe moet of niet? Noujah, morgen meer piccies dan!![]()
Ik bedoelde eigenlijk dat ze daar bij de dealer dan ff in het werkplaatsboek kunnen kijken (beetje vaag omschreven alleenNaar de dealer lijkt me ook een betje overdreven om een ketting te spannen, maar goed.
Ik bedoelde eigenlijk dat ze daar bij de dealer dan ff in het werkplaatsboek kunnen kijken (beetje vaag omschreven alleenNaar de dealer lijkt me ook een betje overdreven om een ketting te spannen, maar goed.![]()
).
Ja hallo.. erop gaan zitten EN meten? pfft, 'k ben geen duizendpoot hoor.
Maar zo kan je dus niet zien of'k dringend naar die dealer toe moet of niet?
Noujah, morgen meer piccies dan!![]()
Heb jij geen vrienden dan ?![]()
![]()
Geef de omschrijving uit je werkplaatshandboek dan eens effe... Kunnen we hier met zijn allen effe bekijken hoe je het zou moeten afstellen...
Maar volgens mij hoeft ie niet veel strakker... ( afgaand op de foto's.)