fouten maken

xxvlinderxx

Die hard MF'er
7 sep 2004
434
1
sassenheim
zal wel foute topic / onderwerp zijn :(

maar wat mij opvalt is :
Dat er steeds meer motorrijders hier , mensen gaan achtervolgen
naar hun huis/werk adres
die hun op één of andere reden geen voorrang gaven.



Zijn jullie allemaal zo voorbeeldig dat jullie nooit foute maken
wel of niet bewust?
Jij hebt het heerlijk naar je zin ,rustig op de weg je geniet van je fiets
en oeps je maak een klein foutje .
Krijg je een tierende vloekende koekblikbestuurder achter je aan ,ja
en nog wel tot je voordeur.

Over niet al te lange tijd zie je achter elk koekblik een motorrijder.

zo dat wilde ik ff kwijt :)

full
 
Kan ook vanwege de schrik/adrenaline/verwarring zijn hoor
als de meeste mensen moeten kiezen tussen: weg vervolgen en op tijd zijn
of: verhaal halen en tegen een dooie muur lullen
zullen ze wel het eerste doen
 
er is nog altijd een verschil tussen fouten maken, of gewoon schijt hebben aan iemand op de motor. Zulke mensen zijn er dus ook, en meestal kan je wel zien of het een foutje is of niet. Met 120 km/h 3 meter achter je plakken, noem ik geen foutje. Met 80 door de bebouwde kom en dan niemand voorrang geven van rechts noem ik geen foutje.
Snijden noem ik geen foutje.
Zomaar wat voorbeelden zijn dit, ik neem aan dat iedereen wel een beetje kan inschatten wanneer het een foutje is of niet.
 
is het bijna kerst ofzo?

wat een walgelijk vredelievend topic zeg :+
 
Misschien had je het nog niet in de gaten dat een motorrijder kwetsbaarder is :?
En dat een eerste of tweede narrow escape nogal indruk kan maken, vooral als het door een automobilist word veroorzaakt met dus een groot raakvlak.

Maar alles went....dat lezen we hier ook heel vaak ;)
 
Ben ook wel eens in koekblik door koekblik achtervolgd tot voor mijn deur. Voor de zekerheid parkeerde ik maar even een paar deuren verderop O-)

Ik had hem een paar km daarvoor gesneden bij invoegen, en daar was hij erg verontwaardigd over. Feit is dat hij het gat dichthield, terwijl mijn rijbaan ophield te bestaan, en hij mij de keuze liet om op de tegenligger te ketsen of hem toch maar in het te kleine gaatje te wroeten. Ik koos na ampele overweging toch maar voor het laatste. Toen ik uitstapte begon hij te roepen dat hij me op m'n bek zou timmeren als ik nog eens blabla. Heb toen gezegd dat ik niet in discussie ga met mensen die met fysiek geweld dreigen waarna hij afdroop.

Ik had na afloop niet echt het gevoel dat ik met een held te maken had gehad die op een correcte manier zijn medeburger op zijn verantwoordelijkheden wees. Dus krijg je de neiging om iemand de les te lezen: laat het gaan, het lost niets op, behalve dan misschien dat je eigen hanenhormonen bevredigd raken...
 
Achtervolgen? Echt niet! Trapje opzij tegen een koekblikker als hij jou 'leven bedreigd' en je laten achtervolgen door een koekblikker? Laat met niet lachen, ben ik toch al lang al weg? :}
Wat een dom topic eigenlijk, heb nog nooit iemand achtervolgd en ben dat tot nu toe ook nog niet! Ik rij gewoon lekker motor en als iemand me niet bevalt steek ik m'n vinger op en ben weer weg. Was weer nix op tv vanavond dat ik hierop reageer. Amen
 
pff, ik rij elke dag op de a9, als ik achter elke jules de korte in auto aanmoet die me snijdt kan ik beter stoppen met werken en autoachtervolger worden
 
Ik probeer alijd zoveel mogelijk goed te doen.

Goed kijken of er mooie blonde meiden in de koekblikken zittend ie je inhaald.

Goed hard rijden. Goed kijken of je geen flitskastjes ziet.

Proberen goed schuin te gaan in de bochten (wat nog niet altijd lukt).

Goed hard optrekken.

Goed mijn middelvinger opsteken naar ieder koekblik dat ook maar iets fouts doet, geen verlichting aan heeft staan, dom inhaalt, of bezig is met andere zaken dan het besturen van zijn voertuig.
 
De wereld is aan't vergaan.......................












:+
De frustratie level ligt bij sommigen wel erg hoog. :)
Stay cool })
 
ja, die topics lees ik ook altijd met 2 meningen... aan de ene kant:
# sjonge, die horde koekblikkers wordt met de dag blinder
# sjonge, die horde motorrijders die hun verhaal MOET gaan halen wordt met de dag groter
 
Ik probeer alijd zoveel mogelijk goed te doen.

Goed kijken of er mooie blonde meiden in de koekblikken zittend die je inhaald.

Goed hard rijden. Goed kijken of je geen flitskastjes ziet.

Proberen goed schuin te gaan in de bochten (wat nog niet altijd lukt).

Goed hard optrekken.

Goed mijn middelvinger opsteken naar ieder koekblik dat ook maar iets fouts doet, geen verlichting aan heeft staan, dom inhaalt, of bezig is met andere zaken dan het besturen van zijn voertuig.
:^

Het ultieme gevoel van motorrijden :)
 
pff, ik rij elke dag op de a9, als ik achter elke jules de korte in auto aanmoet die me snijdt kan ik beter stoppen met werken en autoachtervolger worden
:^ Zijn er wel een hoop ja...
:} voor de automobilisten die wel ruimte geven!
 
Laatst bewerkt:
Ja dacht het al als IK iets neer zet
dan is het nooit goed :(

Dit is dan ook al je 4e topic.. woei

En denk je echt dat iedereen het roerend met je eens is, wanneer je een topic opent met daarin jouw mening? Natuurlijk niet!! Weet je hoeveel users hier komen, met allemaal een andere mening?

Daar komt bij dat je dat niet meteen op jezelf moet betrekken. Alsof iedereen die nu reageert een andere mening geeft dan hij/zij heeft, alleen omdat ene 'roosje' het topic heeft geopend.

Dus ik denk dat je beter bij jezelf kunt beginnen, ipv boos worden op de mensen die nu reageren. En die mensen reageren alleen maar omdat je daar zelf om gevraagd hebt.
 
wat mij opvalt is :
Dat er steeds meer motorrijders hier , mensen gaan achtervolgen naar hun huis/werk adres die hun op één of andere reden geen voorrang gaven.
Maar klopt dat wel? Ik herinner me eigenlijk maar één topic van de laatste tijd waarin iemand aangaf dat gedaan te hebben :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan