Fouten op bekeuring

Bramhonda

Rookie
17 aug 2005
13
0
Deventer
Ik heb laatst een bekeuring gekregen maar er staan allemaal fouten op.

Dit zijn de gegevens die op de bekeuring staan....

Gemeente: Apeldoorn
Plaats: Apeldoorn
Plaatsaanduiding: Deventerstraat.

maar daar ben ik niet staande gehouden en op die weg heb ik helemaal niet gereden.
Ik heb hier gereden.

Gemeente: Voorst
Plaats: Teuge
Plaatsaanduiding: Rijkstraatsweg.

Weet iemand hoe ik deze bekeuring niet hoef te betalen.

laat het mij even weten
 
Mag je lekker betalen ben ik bang. Ook al schrijven ze je naam 3 keer verkeerd en staat er op de bon dat je op een roze dukatie 666 reed.....
 
Flitsboete? Foto opvragen met het fotofilmnummer. Dan aantonen dat jij het niet bent op die foto.

Geel briefje gekregen? Bezwaarschrift maken dat jij daar toen niet geweest bent en zorgen dat je dat hard kunt maken. Als je geluk hebt, geloven ze dat ze de verkeerde hebben. Als je pech hebt, zeggen ze dat het een kennelijke verschrijving is en moet je alsnog betalen.
 
Flitsboete? Foto opvragen met het fotofilmnummer. Dan aantonen dat jij het niet bent op die foto.

Geel briefje gekregen? Bezwaarschrift maken dat jij daar toen niet geweest bent en zorgen dat je dat hard kunt maken. Als je geluk hebt, geloven ze dat ze de verkeerde hebben. Als je pech hebt, zeggen ze dat het een kennelijke verschrijving is en moet je alsnog betalen.
Lief Orphje, een geel briefje is alleen een kennisgeving, mocht de verbalisant achter z'n bureau ontdekken dat het verkeerd is wat hij heeft ingevuld dan kan hij dat naar harte(n)*lust wijzigen

[me]toch eens een nieuw groen boekje aanschaffen B| [/me]
 
Lief Orphje, een geel briefje is alleen een kennisgeving, mocht de verbalisant achter z'n bureau ontdekken dat het verkeerd is wat hij heeft ingevuld dan kan hij dat naar harte(n)*lust wijzigen

[me]toch eens een nieuw groen boekje aanschaffen B| [/me]
I know, my dear Kofferrek. Maar voordat ie bezwaar aan kan tekenen, moet ie toch eerst de beschikking hebben. En als daar de plaats en dergelijke verkeerd op staan, zou ie op grond daarvan bezwaar aan kunnen tekenen. Niet dat ik 'm daarbij veel kans geef, overigens.

[me]Orpheus bedoelde geel briefje meer algemeen als tegenhanger van de flitsfoto.[/me]
 
Het is toch gewoon een vormfout..

Had een kameraad van me ook,werd zn naam verkeerd geschreven...Hij hoefde hem niet te betalen..
 
Het is toch gewoon een vormfout..

Had een kameraad van me ook,werd zn naam verkeerd geschreven...Hij hoefde hem niet te betalen..

Dat gold toch alleen als je zuid amerikaans bakmeel importeert ?? :+
Als je "schuldig" bent aan een paar km of wat dan ben je toch ongenadig de lul ? :(
 
Het is toch gewoon een vormfout..

Had een kameraad van me ook,werd zn naam verkeerd geschreven...Hij hoefde hem niet te betalen..

Dan zal die vriend van jou wellicht terrorist zijn of anderszins een zwaar crimineel met een onbegrepen haat jegens de ongelovigen of een zeer zware jeugd vol verwaarlozing en mishandeling :+ :+

Nee hoor, voor den gewoonen mensch zijn er zwaardere straffen, die ontlopen hun welverdiende straf niet |( |(
 
Het is toch gewoon een vormfout..

Had een kameraad van me ook,werd zn naam verkeerd geschreven...Hij hoefde hem niet te betalen..


Valt onder de wet mulder. Dan gaat die regel niet op. Dan kunnen ze idd. je naam, adres en voertuig verkeerd schrijven en dan moet je als nog betalen.
 
ik ben ook geflitst. maar ik weet zeker dat ik daar niet ben geweest. ik vraag de foto op. en eens zien wat er op staat. ben wel erg benieuwd. het is maar 30 euro maar toch.
 
gewoon hard lachen en voor laten komen..een maatje van me 70 te hard op afsluitdijk.. alles in beslag genomen moest voorkomen bleek de verkkerde datum..toen zat hij in italie.. helaas niet daar..een mooi excuus briefje en alles weer terug..
 
Wel met een heel mooi koekblik:

Heb ik ook gehad, verkeerde straatnaam, op het gele bonnetje stond een andere straatnaam dan op het proces verbaal. Op het gele bonnetje stond dat de auto langs de stoeprand stond, in het pv met twee wielen op de stoep.
De auto die achter ons stond had een zelfde bonnetje, dus adressen uitgewisseld.

Die andere mensen betalen en maken bezwaar, wij dus ook betalen en hetzelfde bezwaar. Bij hun is de boel geseponeerd, ik moest voorkomen....

Hele verhaal verteld, foto's erbij enz. De OvJ kon niet verklaren waarom de ene bekeuring wel en de andere niet geseponeerd was, vond dat ik niet moest zeiken en wilde niks doen. De rechter echter wel en schold de helft kwijt.

Rechter vertelde echter wel dat het niet uitmaakt wat er op het bonnetje staat, ik wist dat ik daar niet mocht parkeren. Waarom dan de helft kwijjtschelden? Omdat ik de moeite had genomen om bezwaar aan te tekenen en "bewijsmateriaal" mee had genomen.
 
Ook ooit een keer gehad
Bon met verkeerd gespelde naam - alles teruggestuurd met de mededeling dat die persoon niet op dit adres woonde - nooit meer iets gehoord (is wel al heel lang geleden)
 
dit zijn moeilijke dingen die je volgens mij gewoon betaal :(
heb mijn zakken al vol van die zakken vullers

ik ben al vanaf februari 2005 bezig met een bekeuring gereden in''s-hertogenbosch
waar ik nooit gweest ben !
ik heb toen bezwaar ingediend met een verklaaring van mijn baas dat ik aan het werk was d.m.v uurenregistratie blackbox uitdraai en een brief van mijn baas ondertekend en een brief van mij
ongegrond verklaard door die klojoos nog een keer bezwaar ingediend met weer al dat papier werk er bij bericht gehad dat het in behandeling is en maar afwachten nou en inmidels is het al november 95 euries lichter
en maar wachten en maar wachten @$%#%@%^# :( :( :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan