Hoe kan je de afstandsbus verkeerd monteren?
De afstandsbus zit erin om de trekkracht van de wielas op te vangen. De spanning van de as komt nu alleen op de binnenlagers.
Als de bus er niet in zou zitten en je zou dan je wiel aandraaien dan trek je de binnenlagers door de buitenlagers heen. Als je de bus er niet in doet dan zijn je lagers binnen 100km defect.
Je zou toch niks meer zeggenik snap niet waar je aan begint als je zo weinig verstand ervan hebt.....
ik zeg niks meer, het is al vaak genoeg gezegd! NIET mee rijden!!
Zit de bus door je lagers heen of er aan de binnenkant tegenaan?dus nu ff beter verwoord. Die bus heeft dus aan één uiteinde een ring rond de staaf en aan de andere kant heeft die dat niet. Dus voor alle duidelijkheid nog eens de afstandsbus zit er dus in maar de zijde met de ring rond moet aan de kant van de rem komen en deze is nu verkeerd geplaatst en staat aan de zijde van de ketting.
maar nu gaat het veel moeilijker zijn als ik de lagers wil verwijderen wan de bus staat aan de verkeerd kant en belemmerd zo dat ik niet tegen de lager kan tikken.
Iemand nog een idee hoe ik deze er weer uit zou kunnen halen? Zou ik deze er niet kunnen uittrekken i.p.v door te slaan?
over dwarsMoet iemand mij toch eens vertellen hoe je een afstandsbus er verkeerd in kunt doen.Hij zit er wel of niet tussen.....of ben ik nou zo onnozel
![]()