foutje bij vervangen van mijn wiellagers

Ins4ne

Die hard MF'er
30 dec 2003
273
0
Tijdens het vervangen van mijn wiellagers heb ik mijn afstandsbus tussen de lagers verkeerd geplaatst. Zou dit nu kwaad kunnen. Wat is de bedoeling van die afstandsbus eigenlijk? Gaan de lagers vlugger slijten zonder afstandsbus?

Bedankt :)
 
leeft onze topicstarter nog wel :? na met een misschien toaal niet sporend achterwiel een :r spannende bocht te hebben genomen '( ,hij reageert hier nergens meer op :X
 
Dus kheb mijn nieuw geplaatste lagers er weer moeten uitslaan. Heb weer nieuwe lagers moeten kopen en nu MET de bus aan de juiste zijde in wiel geplaatst. Dit waren dus weer onnodige uitgegeven €'s '(
 
Dus kheb mijn nieuw geplaatste lagers er weer moeten uitslaan. Heb weer nieuwe lagers moeten kopen en nu MET de bus aan de juiste zijde in wiel geplaatst. Dit waren dus weer onnodige uitgegeven €'s '(

Onnodig is niet het juiste woord, leergeld komt meer in de buurt. Maar troost je, dit soort dingen overkomt iedereen wel eens in z'n sleutel"carriere". O-)
 
hij leeft nog en er is gezond verstand bij hem ingebouwd :} ,maak je niet sappel over die paar extra :r eurootjes ,als je de factor geld wegdenkt is alles voorniks(wel gewoon nooit meer uitgeven dan er binnenkomt natuurlijk,niet boven je stand leven |( dus)
 
nou ik was laatst voor een andere setje lagers mooi 60 euro kwijt. dan doe je dat niet zomaar zonder meer.
heb zelf een koeling probleem, moet dus mijn radiator dop, mijn klep en schakelaar blind vervangen, kosten: 200
Heb jij goude lagers, of zijn het conische of zo?
 
Terug
Bovenaan Onderaan