Foutmelding 14 Aprilia rsv mille R

10 apr 2017
8
0
Hallo heren "

Hoop dat jullie mij ergens mee kunnen helpen ?

Een goede kennis heeft onlangs mijn motor een grote beurt gegeven en gelijk de motor
Afgesteld en een nieuwe koppeling geplaatst .

Maar sindsdien brand er EFI in het display en heb ik het gevoel dat hij geknepen is
Zoals een noodloop ??

Motor loopt verder goed maar toch heb ik het idee dat ik pk's mis :? :?

Heb via internet opgezocht hoe je de motor moet uitlezen en ben ik er achter gekomen dat hij deze melding geeft : fout code 14 Excessive pressure difference between two pressure sensors

Waar zitten deze sensoren en wat kan het zijn ???
 
Bij je luchtfilter
attachment.php
 
Als ik de stekker van de map-sensor er aftrek met draaiende motor dan gebeurt er helemaal niks
Begint ook niet anders te lopen en krijg er ook geen melding bij als ik de stekker er aflaat .

Heb het vermoeden dat de mapsensor verkeerde waardes afgeeft .
 
Als ik de stekker van de map-sensor er aftrek met draaiende motor dan gebeurt er helemaal niks
Begint ook niet anders te lopen en krijg er ook geen melding bij als ik de stekker er aflaat .

Heb het vermoeden dat de mapsensor verkeerde waardes afgeeft .

Zit dat slangetje ( bovenste plaatje ) er wel op en of niet geknikt ?

Tijdens de service is er door die goede kennis iets niet juist teruggezet !!

Een goede kennis heeft onlangs mijn motor een grote beurt gegeven en gelijk de motor
Afgesteld
en een nieuwe koppeling geplaatst .
 
Laatst bewerkt:
Alle slangen zitten zoals het hoort te zitten en kan ook geen lekkages vinden.
Vreemde is ook dat ik de foutmelding er niet uit krijg, hij krijgt gelijk de melding al zonder de motor te starten

Hij zou in feite niet eerder een melding moeten krijgen dan waneer ik de motor start🤔🤔🤔
 
Laatst bewerkt:
Stel je vraag ook eens in het MF Aprilia rsv mille R topic ?

Of je accu polen eens 10 min loshalen om alles te resetten als dat zo kan ??

Je probleem lijkt ontstaan te zijn (gezien tekst) nadat je goede kennis je motor een grote beurt heeft gegeven.

Dan moet je het daar zoeken.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan