Foutmelding F1 Fireblade

Fazerke01

Rookie
9 sep 2007
3
0
Wellen
Ik heb een probleem met een Honda Fireblade PGM-F1.

Als ik het contact opzet, komt er de foutmelding F1 op het dashboard.
Ik kan demareren, maar zonder succes. De benzinepomp hoor ik ook niet als ik het contact opzet.

Nu heb ik al eens iets gehoord van ergens iets uit te meten...
Heeft iemand dit al eens voor gehad, of kan iemand me uitleggen wat er moet gemeten worden?
Ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen...

Hopend op een bevrijdende reactie...
Robby
 
Ik heb een probleem met een Honda Fireblade PGM-F1.

Als ik het contact opzet, komt er de foutmelding F1 op het dashboard.
Ik kan demareren, maar zonder succes. De benzinepomp hoor ik ook niet als ik het contact opzet.

Nu heb ik al eens iets gehoord van ergens iets uit te meten...
Heeft iemand dit al eens voor gehad, of kan iemand me uitleggen wat er moet gemeten worden?
Ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen...

Hopend op een bevrijdende reactie...
Robby

dat is de FI waarschijnlijk, wat staat voor Fuel Injection ;) brandstof injectie in het nederlands :9 ergens heb je een probleem, je kan dit op de een of andere manier uitlezen (lees het handboek ;))
 
Ik heb een probleem met een Honda Fireblade PGM-F1.

Als ik het contact opzet, komt er de foutmelding F1 op het dashboard.
Ik kan demareren, maar zonder succes. De benzinepomp hoor ik ook niet als ik het contact opzet.

Nu heb ik al eens iets gehoord van ergens iets uit te meten...
Heeft iemand dit al eens voor gehad, of kan iemand me uitleggen wat er moet gemeten worden?
Ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen...

Hopend op een bevrijdende reactie...
Robby

Kijk eens naar je dodemansknop of die goedstaat ;)
 
Als het goed is geeft het rode lampje een bepaald knippersignaal aan de hand van die code kan je de foutmelding zoeken.

per lang signaal 10
Per kort signaal 1

dus 2x lang en 3x kort is foutmelding 23... tsjek dan even in een WPHB welke melding hierbij hoort. Als je dan in het CBR900 topic kijkt voor een manual ben je er. (mits het een 900/929/954 betreft.
 
Als het goed is geeft het rode lampje een bepaald knippersignaal aan de hand van die code kan je de foutmelding zoeken.

per lang signaal 10
Per kort signaal 1

dus 2x lang en 3x kort is foutmelding 23... tsjek dan even in een WPHB welke melding hierbij hoort. Als je dan in het CBR900 topic kijkt voor een manual ben je er. (mits het een 900/929/954 betreft.

Rood lampje knippert niet, maar blijft aan...
 
Terug
Bovenaan Onderaan