Foutmeldingen bij verkoopadvertentie

Metrorat

MF'er
16 dec 2007
116
1
Rosmalen
Bij het plaatsen van een volledig gevulde verkoopadvertentie krijg ik bij het opslaan een foutmelding dat er een bepaald key niet is of herkend wordt.
Wie kan me aan een oplossing helpen?
 
De foutmelding:
Oeps! Computer says no...
Locatie: This IP, site or mobile application is not authorized to use this API key. Request received from IP address 1.2.3.4 with empty referer
 
Nogmaals geprobeerd, nog dezelfde melding:
Oeps! Computer says no...
Locatie: This IP, site or mobile application is not authorized to use this API key. Request received from IP address 89.58.36.151, with empty referer
 
Net zelf even getest en ik kan gewoon een advertentie toevoegen. Ik zie ook een nieuwe advertentie die gisteravond rond 21:00 is aangemaakt.
Wellicht duurt het een tijd voordat mijn wijziging daadwerkelijk doorgevoerd werd bij Google (voor het Google Maps kaartje).

Kan je eens kijken of het nu wel weer lukt?
 
Zojuist geprobeerd, helaas was het resultaat dezelfde foutmelding. Ook nog geprobeerd met uitgeschakelde firewall maar ook dat mocht niet baten 😞
 
Net getest met een testaccount en kan weer gewoon een advertentie aanmaken :?

@Metrorat Heb wat aangepast in de configuratie nu, wil je het nog eens testen?
 
Zojuist getest (09:47) maar nog steeds dezelfde foutmelding. Uitgelogd en weer opnieuw ingelogd, maar met hetzelfde resultaat.
 
Ik ben wat aan het proberen gegaan en Amsterdam ingevoerd als lokatie. Deze werd wel geaccepteerd. Daarna de lokatie gewijzigd in "Rosmalen, Nederland" Foutmelding. Gewijzigd in "Rosmalen, station Rosmalen" en ja hoor deze werd wel geaccepteerd en bij lokatie verscheen 's-Hertogenbosch. Ergens klopt er nog iets niet, maar de advertentie staat er. In ieder geval bedankt voor de moeite die je er in gestoken hebt.
 
1648026466542.png


ik had niet gezien dat er al een onderwerp over was.
 
Terug
Bovenaan Onderaan