Frühlingstreff 2022 in Augustfehn am 02.+ 03. April 2022

VTR Jeroen

Street Triple RS, Rx, VFR400R en MT5-je
12 mrt 2002
5.827
2.306
Na 2 jaar coronapauze lijkt het dit jaar weer door te gaan, de Frühlingstreff 2022 in Augustfehn op 02.+ 03. April 2022
Per toeval kwam ik daar in 2018 terecht en het was best gezellig in een klein dorpje met heeeeel veel motoren en diverse standjes.
Vanuit Groningen en Drenthe goed te doen.
Youtube : Frühlingstreff 2019


facebook-image-1536x1024.jpg

DB2017FWeb_063-1536x1024.jpg

B_2016_Panorama1_web-1536x634.jpg
 
Ik ga wel ff kijken :Y is niet zover weg. Iets dichterbij heb je s zomers ook wel vaak een treffen, in Detern.
 
Zag het al eens voorbij komen en wellicht ook een idee om naartoe te sturen (met uurtje rijtijd), al wordt het zondag de 3e april iig niet (iets met konfirmation van de oudste dochter. En als die op haar moeder lijkt, ben ik er de hele dag mee zoet... zucht...)
 
Laatst bewerkt:
Zag het al eens voorbij komen en wellicht ook een idee om naartoe te sturen (met uurtje rijtijd), al wordt het zondag de 3e a[ril iig niet (iets met konfirmation van de oudste dochter. En als die op haar moeder lijkt, ben ik er de hele dag mee zoet... zucht...)
Het is een 2-daags evenement. Dus je kan gewoon op zaterdag 2 april motorrijden :Y
 
Voor mij is het ca. 110 km enkele reis, maar dan wel een toeristische route.
A31 met een naked is :r
 
Dan plak je er 30 kilometer bij aan, en je hebt een mooie dag...
Moet ook nog terug, dat is 220 km, en inderdaad een mooie dag sturen en brommerskieken.
En (billig) E5 tanken :X
 
Goed, dan pas ik het aan naar 60 km extra, daar zal het toch ook niet op vast liggen, lijkt mij.
Nee, ik weet niet hoe je daar bij komt, ik heb dit topic geopend omdat ikzelf al 2x geweest ben.
 
Nee, ik weet niet hoe je daar bij komt, ik heb dit topic geopend omdat ikzelf al 2x geweest ben.
Ik had het er over om 30 km aan extra kilometers te maken, zodat je een mooie binnendoor route kunt rijden.
Dan zeg jij, dat je ook nog weer terug moet. 60 km extra dan. Of wat ever, maar niet over de snelweg.
En ik weet niet hoe jij er bij komt, dat ik niet weet dat jij dit topic hebt geopend. Ik heb de OP gelezen ;)
 
Ik had het er over om 30 km aan extra kilometers te maken, zodat je een mooie binnendoor route kunt rijden.
Dan zeg jij, dat je ook nog weer terug moet. 60 km extra dan. Of wat ever, maar niet over de snelweg.
En ik weet niet hoe jij er bij komt, dat ik niet weet dat jij dit topic hebt geopend. Ik heb de OP gelezen ;)
Ik schreef ook 110 km toeristische route. Dus waarom nog een keer 30 km eraan toe voegen ontging me even. Maakt ook niet uit, gaat een leuke dag worden als het weer meespeelt.
Hier nog een Youtube filmpje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan