Frame lasse van een racer??¿¿??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Deknaller

MF'er
5 jun 2006
127
0
Ossendrecht
hey hey ik heb een vraagje ik heb afgelope zaterdag bij Motoport Goes een Kawasaki ninja uit 1995 gekocht

alles leuk en aardig maar
2dagen nadat ik mijn motor had op gehaalt bij Motoport Goes brakm mijn gaskabel wat natuurlijk kan gebeuren dus ik die kabel ff snel aan de kant van de weg gefixt en ik de volgende dag naar motoport goes gelukkig viel het in de garantie.
mar nu komt het ik hoorde die paar dage beetje gerammel en gekraak dus ik vroeg of ze daar ok ff naar wilde kijke...
bleek het dat mijn frame aan het scheuren was en dat al na 3 dagen na de aankoop
en ze stelde voor het te gaan lasse nou is mijn vraag kan dat wel en is en blijft dat wel veilig

en moet ik er zoiezo al mee eens zijn dat ze dat maar ff gaan lasse ?

groetjes van Deknaller
 
hey hey ik heb een vraagje ik heb afgelope zaterdag bij Motoport Goes een Kawasaki ninja uit 1995 gekocht

alles leuk en aardig maar
2dagen nadat ik mijn motor had op gehaalt bij Motoport Goes brakm mijn gaskabel wat natuurlijk kan gebeuren dus ik die kabel ff snel aan de kant van de weg gefixt en ik de volgende dag naar motoport goes gelukkig viel het in de garantie.
mar nu komt het ik hoorde die paar dage beetje gerammel en gekraak dus ik vroeg of ze daar ok ff naar wilde kijke...
bleek het dat mijn frame aan het scheuren was en dat al na 3 dagen na de aankoop
en ze stelde voor het te gaan lasse nou is mijn vraag kan dat wel en is en blijft dat wel veilig

en moet ik er zoiezo al mee eens zijn dat ze dat maar ff gaan lasse ?

groetjes van Deknaller
:o zou gewoon m'n geld terugvragen en een andere motor gaan kopen.
 
:^

Nix te melden, zeg dan maar liever nix.
T zou fijn zijn om het juiste antwoord te geven, zodat deze topic afgerond kan worden :z
 
idd ik zou het ook zo snel mogelijk wille normaal antwoorde op mij vraag wille wete maar dan krijg je zulke antwoorde |(
Zeg dan aub nix O-)
 

1 Topic is wel genoeg toch :X

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/387307/ae0cc9a68c691c31e45c89194d06103e (POSTS.jpg)​
 
Laatst bewerkt:
(Afbeelding)
Hij zal dus wel een grote hebben ;)
1 Topic is wel genoeg toch :X


nou blijkbaar is 3 post beter want ik krijg veel meer nuttige dinge te hore dan dat van jou in deze post |(
en als je nou nix boeiends te zegge hebt ga dan gewoon verder met plaatjes zoeken ben je beter in _O-

owja en voor de grote vraag dat maar aan je vriendin/vrouw *D
 
Ik doe niks verkeerd hoor, maar er zijn hier zat mensen die jou veel informatie willen geven, daarvoor is dit forum tenslotte.
Maar 3 keer een topic openen is dat niet een beetje te veel van het goede ?

Op 2 kunnen er dus een
full



Gr John
:W
 
hey hey ik heb een vraagje ik heb afgelope zaterdag bij Motoport Goes een Kawasaki ninja uit 1995 gekocht

alles leuk en aardig maar
2dagen nadat ik mijn motor had op gehaalt bij Motoport Goes brakm mijn gaskabel wat natuurlijk kan gebeuren dus ik die kabel ff snel aan de kant van de weg gefixt en ik de volgende dag naar motoport goes gelukkig viel het in de garantie.
mar nu komt het ik hoorde die paar dage beetje gerammel en gekraak dus ik vroeg of ze daar ok ff naar wilde kijke...
bleek het dat mijn frame aan het scheuren was en dat al na 3 dagen na de aankoop
en ze stelde voor het te gaan lasse nou is mijn vraag kan dat wel en is en blijft dat wel veilig

en moet ik er zoiezo al mee eens zijn dat ze dat maar ff gaan lasse ?

groetjes van Deknaller


Als het door een vakman behandeld word en ook door een vakbekwame lasser,gelast word is er niets mis mee,maar liever een andere motor of een ander frame zien te pakken te krijgen
 
nou blijkbaar is 3 post beter want ik krijg veel meer nuttige dinge te hore dan dat van jou in deze post |(
en als je nou nix boeiends te zegge hebt ga dan gewoon verder met plaatjes zoeken ben je beter in _O-

owja en voor de grote vraag dat maar aan je vriendin/vrouw *D
Zou het ook zo kunnen zijn dat er meer mensen iets aan de info kunnen hebben en dan niet drie topics door hoeven te lezen ? Of dat mensen die nuttige info hebben niet in de gedeeltes komen waar jij die 3 topics in post ?


'T is maar een ideetje hoor |(

Maar inderdaad, ik heb geen nuttige informatie over je vraag alleen nog de opmerking dat je de "N" toets van je toetsenbord eens na moet laten kijken |(


:+

btw: aardig grote bek voor iemand die al 31 dagen geregistreerd is :X :X
 
terugbrengen, geld terugvragen en niets anders accepteren.

frame KAN je best lassen, maar wordt er gewoon niet beter op. de stuctuur van alu wordt bij dat soort hoge temperaturen zwakker, waarschijnlijk blijft het sterk genoeg, maar beter wordt het er zeker niet op. daarnaast zit je dan met een lelijke las, en beschadigde powdercoating. gaan ze hem ook helemaal opnieuw coaten dan?

gewoon niet aan beginnen dus.
 
Terugbrengen, geld terug vragen en een iets goedkopere motor kopen.

Met het geld dat je overhoudt ga je naar de LOI en laat je je in een eenvoudige cursus uitleggen waar de letter "N" toe dient.
Gratis tip: je vindt hem op de één na onderste rij van je toetsenbord, 7e van links.

Ach wat, ik ben de beroerdste niet. Hier heb je er een paar van mij:

NNNNNNNNNNNNNnnnnnnnnnn

:W
 
ja ik heb me moNdje wel bij ja

groetjes

als je je mondje bij je hebt, maar hem blijkbaar niet kunt gebruiken is het verstandig om hem helemaal dicht te houden. |( |(

als je slim was geweest had je gelijk met de dealer wat geregeld op het moment van ontdekken, gewoon nieuwe fiets uitzoeken voor tzelfde geld, je komt er iig binnen een week achter en ander bel je je grote vriend 0900 8844
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan