frame met papieren enzo inleveren sloop lukt dat?

piet7

Banned User
29 sep 2003
1.438
0
ik kan een gsx750 met kapotblok opkopen en ik ben vanplan het kale frame met kenteken plaat en de papieren in te leveren op de sloop,zouden ze daar nog wel trek in hebben het is enkel :r oud ijzer voor hen en :r administratieve rompslomp,maak ik grote kans dat ze het weigeren of moet ik een bedragje op tafel leggen iemand hier ervaring mee :?
ps.het lastige is dat de eigenaresse geen rompslomp wil en het liefst wil dat ik hem eerst op mijn naam zet dan, in dat geval moet ik hem ook nog gaan schorsen .
haar een verzoek in laten dienen voor eigen demontage/sloop bij de rdw is ook geen optie daar kan veel tijd in gaan zitten en het geval wil dat ze dat ding snel weg moet doen omdat ie nbij een ander gestalt staat waar ie rap weg moet. |(
 
in uitgeest, maar de motor staat dacht ik in utrecht gestalt,ik kan nog proberen of ik hem bij mij gestalt en de papieren bij haar gelaten en haar iets extra betaal of ze de motor toch als zelf gedemonteerd wil afmelden bij de rdw maar heb heel weinig hoop dat het zo lukt.
 
in uitgeest, maar de motor staat dacht ik in utrecht gestalt,ik kan nog proberen of ik hem bij mij gestalt en de papieren bij haar gelaten en haar iets extra betaal of ze de motor toch als zelf gedemonteerd wil afmelden bij de rdw maar heb heel weinig hoop dat het zo lukt.
jammer wil wel het frame + rest delen maar woon zelf in drachten friesland
 
fotootje erbij
full
 
jammer wil wel het frame + rest delen maar woon zelf in drachten friesland

wat bedoel je,heb je wat aan het frame+papieren of frame met verwijderd nummer,of zou je ook enkel dat frame+papieren op naam willen zetten of moet er beslist nog veel aan hangen :?
ik kan met mijn lpg auto een ommetje maken als het loont :}
 
O-) wie weet hoe het reilt en zijlt op de sloop wat betreft inname afgekloven :9 afdankertjes :?
 
Zelf demonteren/slopen
Voor enkele categorieën voertuigen geldt een uitzondering op deze demontage/sloop-regeling. Dat zijn:

voertuigen van 15 jaar en ouder
motorfietsen
bedrijfsvoertuigen met een maximum toegestane massa van meer dan 3.500 kg
Voor het zelf slopen van een voertuig kunt u bij de RDW een verzoek tot beëindiging van de registratie indienen. In een begeleidende brief zult u dan de reden van uw verzoek moeten vermelden. Tevens moet u de originele kentekenbewijzen en een kopie van uw legitimatiebewijs opsturen. Het is ter beoordeling aan de RDW of uw registratie beëindigd kan worden

http://www.rdw.nl/cgi-bin/search/redir.pl?file=ned/02_diensten/03_particulieren/ned0203_0021.htm
 
Je stuurt je papieren gewoon naar de RDW.
En zet erbij : in eigen beheer gesloopt.
Klaar. Overal vanaf.

Of loop ff langs het politieburo. Kreeg je in het verleden ook 'n (soort) vrijwaring van. Weet niet of dat nog zo is.

Motorfietsen EN vrachtwagens mag je zelf (nog) slopen.
 
Je stuurt je papieren gewoon naar de RDW.
En zet erbij : in eigen beheer gesloopt.
Klaar. Overal vanaf.

Of loop ff langs het politieburo. Kreeg je in het verleden ook 'n (soort) vrijwaring van. Weet niet of dat nog zo is.

Motorfietsen EN vrachtwagens mag je zelf (nog) slopen.

het slopen zal wel lukken maare nogmaals zullen sloperijen evengoed blij zijn met het geraamte en mij en/of de eigenares gratis een vrijwaring in handen drukken :?
 
Je hebt geen sloperij nodig. Eén telefoontje naar de RDW, hallo doe mij een formuliertje voor het slopen van een motor in eigen beheer.

Dat valt twee dagen later op de mat, invullen en terugsturen met het complete kenteken. Kost je een postzegel. Na een week of twee krijg je een sloop-bevestiging thuis, maar daar hoef je niet op te gaan zitten wachten.

Wat je met het kale frame doet moet je verder zelf weten, hier in Tilburg kun je het kostenloos inleveren als oud ijzer bij de zogenaamde milieustraat, grof huisvuil verwerking. Het maakt hen niet uit of je een bedspiraal of een frame inlevert.


Tom
 
ja het kan zo(aangetekend wel natuurlijk),maar nog simpeler/goedkoper is het restje afleveren op de sloop in bijzijn oude eigenaarresse en een vrijwaring aanpakken :) maarre gaat dat nou wel of niet van een leien dakje :?
 
de situatie ligt zo na een paar telefoontjes naar slopers,kalsbeek en kruisinga bedanken ervoor |( roukema geeft een vrijwaring af voor :r 20euro,maar mazzel :) bij twee auto sloperijen in utrecht 't Vertrouwen bv. en Bas van Manen deze pakken het kale frame/kentekenplaat/papieren aan en geven voor nop dan een vrijwaring af andere autosloperijen daar bedanken ervoor.
nu wacht ik op een telefoontje van de eigenaarresse die nadenkt/nog betwijfeld of ze haar papieren/metaal daar kwijt kan. :Z
 
Gewoon even op het postkantoor langs gaan, kun je zo een standaardformuliertje
ophalen. Kun je eventueel ook de motor laten schorsen. ;)
 
Gewoon even op het postkantoor langs gaan, kun je zo een standaardformuliertje
ophalen. Kun je eventueel ook de motor laten schorsen. ;)
 
Gewoon even op het postkantoor langs gaan, kun je zo een standaardformuliertje
ophalen. Kun je eventueel ook de motor laten schorsen. ;)

ps kromme kleppen/verotte nokkenassen/deukje in tank en achterlichtglaasje kapot(zocht ik juist)

eventueel schorsen |( op naam zetten |( eigensloop formulier aangetekend terug sturen |( aanhanger huren |(
})
 
koop is theoretisch rond :) ,de motor word door eigenaar van de stallingsplek gedemonteerd en ik kan de spulletjes zo in mijn auto mikken en zij dumpen waarschijnlijk de rest met papieren bij de autosloperij terplaatse ;)

leuk dit ter lering voor anderen,je spaart toch 4 kratjes bier :P uit voor een feestje ik ga alvast de uitnodigingen versturen :+
 
Sorry voor de te late reactie Piet,maar alles is al opgelost mooi man kan je weer verder..................... :) :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan