frame polijsten

Turbotetter

Die hard MF'er
30 jun 2003
749
0
Wieringerwerf
Ik rij dus rs 125 enne nu is mijn frame er een beetje slecht aan toe. het is een fiets van '92 en het frame zit dus helemaal onder de bloemkolen.

Nu zit ik eraan te denken om de frame te gaan polijsten maar... hoe lang blijft dat goed? ik bedoel heb ooit eens geleerd dat als je aluminium kaal maakt gelijk begint te roesten (of corosie). niet dat ik er een maandje op rij en weer alles onder de bloemkolen zit. Anders moet het opnieuw gecoat worden en daar heb ik niet zoveel zin in :P

graag wou ik hier effies wat duidelijk over
alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
nou..als je iets polijst moet je erop beducht zijn (wil je het mooi houden) dat het wel moet worden bijgehouden. dus ja..af en toe (als het niet meer glimt) ff bijpoetsen (bv. autosol, mit gold ereichnet, jawel beste mensen). doe je dit niet en laat je het slabakken (dan praat ik over een hele lange tijd), ken je weer opnieuw beginnen met polijsten.
dus > polijsten en mooi houden = blijven poetsen.
ik hoop dat je nu een antw. hebt.
greets van een ex polijstkoning.
 
nou..als je iets polijst moet je erop beducht zijn (wil je het mooi houden) dat het wel moet worden bijgehouden. dus ja..af en toe (als het niet meer glimt) ff bijpoetsen (bv. autosol, mit gold ereichnet, jawel beste mensen). doe je dit niet en laat je het slabakken (dan praat ik over een hele lange tijd), ken je weer opnieuw beginnen met polijsten.
dus > polijsten en mooi houden = blijven poetsen.
ik hoop dat je nu een antw. hebt.
greets van een ex polijstkoning.

[off topic] bij jij ook een macci ist?[/off topic]
 
{off-topic} ik heb helaas geen macchi maar kijk stiekum wel naar advertenties, laatst zag ik een vette TV.
ala verde lijkt me ook cool. je ziet maar weinig motoren met een dikke liggende eenpitter. jammer!
wat zijn jou macchi ervaringen?
greets peeps
 
Terug
Bovenaan Onderaan