Frame van guzzi afgebroken door zijspan

Ik rem indien nodig de klinkers uit de straat. Een smallere band geeft wel een hogere vlakte druk, maar als de druk groot genoeg is, geeft een bredere band meer wrijving.
 
20200714_203222.jpg
 
Hoi ,
Ik heb vorige week eens mijn werk ervan gemaakt om mijn motor te laten inschrijven onder code L4e
Dat was best heel simpel , doordat het een oudere motor is stond hij nog ingeschreven onder code m2 en doordat hij nog onder een oude code was ingeschreven kon ik gewoon nieuwe papieren aanvragen met de vermelding erbij dat de aard van het voertuig veranderd is naar motorfiets met zijspan .

Vandaag zijn de nieuwe papieren binnengekomen waarop ik nergens code L4e kan terugvinden .
Wat er wel staat is :
Nationale aard ( J.1.) MOTORFIETS/MOTORFIETS SIDECAR

Hoe staat dat bij jullie vermeld?
Grtz Fox
 
@Bert 111 ik had deze week een link doorgestuurd van de Brugse sittekarristen maar is blijkbaar niet gelukt , het komt erop neer dat Zijspan En t.e.m. 2001 kunnen ingescheven worden op mijn manier alles die jonger is moet via buitenland gekeurd worden ( typisch België voor alles meerdere wetten ) ik had dit bericht deze week al doorgestuurd maar vind het hier niet terug , mischien heb ik het per ongeluk op een ander topic gepost
Grtz Fox
 
Onder het moto het kan maar praktisch zijn nog een paar fietstassen erop 1 voor mij met landkaarten ,gsm, sigaretten enz. En 1 voor de zoon met zijn verrekijker , fototoestel , boekjes enz.
 
Terug
Bovenaan Onderaan