Frame van guzzi afgebroken door zijspan

Goeie avond, vandaag niet moeten werken door slecht weer , ik heb oude guzzi afgebroken zodat ik mijn onderdelen kan hergebruiken voor nieuwe ( ed pols platen , oliekoeler, achterbrug, wielen , windscherm , cardan)
 
20200114_092843.jpg
 
Deze stukken worden overgeplaatst. Ik rij nu al een tijdje met nieuwe zonder pols platen , en ik moet zeggen je weet pas wat je mist als je het niet meer hebt . Bij hmb heb ik nieuwe veren (progressieve) en dempers besteld voor in de voorvork . Eerst onderpoten nog laten poedercoaten en ik kan weer verder
 
Graag gehad ik nog een andere veer onder zijspan gestoken ik dacht aan 1 van hagon welk type raden jullie aan
Gewoon contact opnemen met Hagon, ze helpen je netjes. Opmeten wat je wilt, lengte, HOH maat gaten en diameter gaten. Ook gewicht zijspan. Ze weten heel aardig wat je dan nodig hebt. Ze hebben mij diverse keren netjes geholpen. Bestellen via een dealer. Geen aandelen, maar ik doe dat via Enigma,
 
Ik heb begrepen dat ze sinds het overlijden van Marten geen particuliere verkoop meer doen.
Klopt, maar gewoon aangeven wat je wilt en dan via een, bij hun bekende, gaat het best. Mijn K100 span, K1100 en EML ZZR zo van schokbrekers voorzien.
 
Kan er mij iemand vertellen hoe ik die borging die boven mijn oliekeerring in mijn voorvork kan verwijderen, is er daar een truc voor of zie ik hier wat over het Hoofd ? In ieder geval ik krijg hem er niet uit ,alvast bedankt
 
Is gelukt , ik heb hem opgespannen in bankschroef en dan aan een kleine schroevendraaier een punt geslepen .dan moet je 1 kant tegenhouden met schroevendraaier en de andere met uitpulken en het moment dat hij er een beetje uitkomt moet je het vrouwtje erbij roepen zodat zij met een andere schroevendraaier ervoor probeert te zorgen dat hij niet terugspringt zodanig dat jij je kunt herpakken . Als je de truc kent 2 min. Werk ik heb er wel eerst 2uur naar gezocht , maar de aanhouder heeft gewonnen *O*
 
Ik zit erover te denken om in de toekomst nog een andere toerenteller en km teller te plaatsen , ( de originele liegt geweldig en met mijn 6/32 gearing al helemaal)ik dacht aan zo een model 2 in 1 heeft iemand hier ervaring mee?
 
Ik zit erover te denken om in de toekomst nog een andere toerenteller en km teller te plaatsen , ( de originele liegt geweldig en met mijn 6/32 gearing al helemaal)ik dacht aan zo een model 2 in 1 heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb zo één;
klik
eens op een BMW gebouwd, aansluiten is niet moeilijk en je hebt alles wat je nodig hebt. Oliedruk, laadstroomlampje, neutraal enz.
 
Ik heb al meerdere Koso's ingebouwd. Dat is appeltje-eitje, en ze werken zoals ze horen te werken: prima
 
Terug
Bovenaan Onderaan