Frame van guzzi afgebroken door zijspan

Kleine update,
Ondertussen toch al een stuk verder .
Hier iedere dag beetje zitten draaien ( naargelang het gaat met voet)
En ondertussen bericht gekregen van Leo dat het buigwerk af is ( heeft dat dit weekend tussen het racen 🏁 in nog eens gebogen :} :} _O-_O-)
20220905_163614.jpg
IMG-20220904-WA0001.jpg
IMG-20220904-WA0002.jpg
IMG-20220902-WA0001.jpg
 
De pijpen hebben ondertussen hun weg naar poperinge gevonden . Momenteel bezig met draaibank & freesmachiene te verankeren aan de grond . Dan moet ik nog een berg kookperen inmaken . Volgende week verder aan de schommelvork .
 
20220922_084053.jpg
IMG-20220922-WA0005.jpeg
20220922_171157.jpg
20220922_084053.jpg

Vorige week bezig geweest met draaibank een beetje op te frissen ,nieuwe deur gemaakt, heb ook twee kaders gemaakt die ik aan de verankeringspunten van de poten vastgebout heb . Aan die kaders heb ik moeren ( m20) gelast zodat ik heb met behulp van machienewaterpas prefect pas kan zetten . Aan die kaders heb ik ook nieuwe verankeringspunten voorzien zodat ik hem aan beton kan bouten.
Deze week ga ik nog een nieuwe klauwplaat plaatsen en losse kop uitlijnen .
Dan nog kijken om voor de freesmachine iets gelijkaardig kan maken zodat hij ook pas staat en verankert aan de vloer .
Was best een helse klus die draaibank schilderen . Was al twee dagen werk om hem te ontvetten en op te schuren/kuisen .
Grtz Fox
 
Bekijk bijlage 1807197Bekijk bijlage 1807199Bekijk bijlage 1807198Bekijk bijlage 1807197
Vorige week bezig geweest met draaibank een beetje op te frissen ,nieuwe deur gemaakt, heb ook twee kaders gemaakt die ik aan de verankeringspunten van de poten vastgebout heb . Aan die kaders heb ik moeren ( m20) gelast zodat ik heb met behulp van machienewaterpas prefect pas kan zetten . Aan die kaders heb ik ook nieuwe verankeringspunten voorzien zodat ik hem aan beton kan bouten.
Deze week ga ik nog een nieuwe klauwplaat plaatsen en losse kop uitlijnen .
Dan nog kijken om voor de freesmachine iets gelijkaardig kan maken zodat hij ook pas staat en verankert aan de vloer .
Was best een helse klus die draaibank schilderen . Was al twee dagen werk om hem te ontvetten en op te schuren/kuisen .
Grtz Fox
echt goed hoor , de fotos zijn nog steeds bagger maar de rest lijkt goed ;-)
 
Foto's zullen er niet echt beter op worden , zit met een bouwvakkerslens ( vol krassen van het stof in mijn zakken)
Hoe gaat het met uw revalidatie?
revalidatie gaat redelijk , heb een terugval gehad dat mij weer 2 weken terug zet , maar nu gaat het terug vooruit :-)
als een dokter zegt dat je moet rusten , moet je rusten en niet een ton pellets binnen brengen en in de kelder stockeren :-)
 
revalidatie gaat redelijk , heb een terugval gehad dat mij weer 2 weken terug zet , maar nu gaat het terug vooruit :-)
als een dokter zegt dat je moet rusten , moet je rusten en niet een ton pellets binnen brengen en in de kelder stockeren :-)
Een dokter zegt het meestal niet om te pesten he, heb ik voor 35 jaar terug al geleerd O-)
 
hahaha neen , dat is juist , maar je weet hoe dat gaat , als je niet mag ......lol
Als je letsel door de crash maar ernstig genoeg is, dan luister je zelfs als 20jarige goed naar de adviezen van de heelmeesters. Ikke wel tenminste. 😇
Zecstelden me voor de keuze: luisteren en misschien lopen, anders rollen🙈
 
Eindelijk weer eens wat tijd gevonden om wat verder te doen met schommelvork.
20230107_151426.jpg
eerst lasmal gemaakt voor de toppen van de schommel .
20230111_191454.jpg
dan een klem gemaakt zodat de toppen op gewenste afstand staan zodat ik de lengte van vulbussen kon bepalen . Deze vastgezet met konen en draadstang. Loup eraan gelast en de boel een uurtje op 190 graden in de oven om te ontladen . Prima gelukt niets kromgetrokken.
20230111_204005.jpg

Grtz Fox
 
Terug
Bovenaan Onderaan