Frameplaatje van Srad??? snap er niks van!

Status
Niet open voor verdere reacties.

YoshimuraGixxer

Die hard MF'er
25 nov 2007
327
0
Limburg
Probleem is opgelost.
Heb met Nimag Suzuki gebeld.
Die konden mij vertellen dat mijn motor inderdaad niet ingevoerd is.
De motor is besteld vanuit Japan voor een motorzaak in Nederland.
Hij kon me zelf zeggen welke motorzaak toen bij Nimag heeft besteld.
Het is een model 99 bouwjaar 2000.
Aan hand van het kenteken kon hij het volledige dossier zien.
Dus voor de mensen die eens twijfelen,het is zeker de moeite waard om naar dit nummer te bellen 0347349749 Nimag Suzuki.
Hartelijk dank aan degene die mij met info wouden helpen.
Zaak opgelost,Case Closed.
Beste moderator,een lockdown alstublieft.
 
Laatst bewerkt:
Beste mensen,

Ik was vandaag even de motor aan het bewonderen.
Tot mijn grote verbazing viel mij op dat er op het frameplaatje,van allerlei nummers staan.
Serienummer etc etc.
Maar er was ook een vakje waar staat Baujahr maar daar staat niks in.
Hebben sommige andere Srad rijders dit ook? vooral die nog de laatste hebben die van de bank afrolden?
Alles klopt ook op papier,Frameplaatje is nog als nieuw.
Maar waarom er geen jaar in het hokje staat verbaast mij.
Hij is immers origineel en niet ingevoerd.
Bouwjaar Maart 2000 ben tweede eigenaar van het beestje

Hier: Het SRAD topic #17 Winterpeen en ijsballen ff vragen, al zeg ik het zelf...

fototje?

Ik zal het weekend eens bij die van mij kijken...
 
Staat er echt "Baujahr" op, en is de motor niet geïmporteerd?

Apart.

Ik heb er verder geen verstand van, maar het viel me op :)
 
Heb ook een SRAD uit 2000. Bij op het typeplaatje staat geen bouwjaar vermeld, maar er is ook geen vakje om dit in te vullen. Tevens is de tekst op mijn typeplaatje in het engels en frans, niet in het duits.
 
full


Grappig 3 verschillende talen op dat plaatje. Die is zéker omgekat :+
 
Laatst bewerkt:
Lijkt erg veel op het typeplaatje dat ik heb. De rechterkant is hetzelfde, links heb ik engelse tekst. Waar bij jou 'Baujahr' staat, staat bij mij iets anders. Ik weet zo direct even niet wat, maar geen bouwjaar in ieder geval.
 
Lijkt erg veel op het typeplaatje dat ik heb. De rechterkant is hetzelfde, links heb ik engelse tekst. Waar bij jou 'Baujahr' staat, staat bij mij iets anders. Ik weet zo direct even niet wat, maar geen bouwjaar in ieder geval.

Hey warhead,bedankt voor je info.
Ja ik dacht dat er iets in dat vakje hoorde te staan.
Maar jij hebt dus ook geen bouwjaar op je plaatje staan,nou dan ben ik daar alvast over gerust gesteld.
De rest moet ik nog even uitzoeken.
 
En daar ben ik weer. Bij mij staat er 'PVA No.' en in het hokje 96/cijfers

Lijkt me echter niet zo dat dat het bouwjaar is, want mijn motor is origineel nederlands met datum van afgifte februari 2000. Ook de kleurstelling is uit 2000.
 
Hum ik zie dat jij ook 'PVA No' erop hebt staan, maar dan op een andere plaats. Misschien een nieuwer model typeplaatje :+
 
Laatst bewerkt:
Hum ik zie dat jij ook 'PVA No' erop hebt staan, maar dan op een andere plaats. Misschien een nieuwer model typeplaatje :+

Ja lijkt me sterk dat zowel de motor van jou of van mij het bouwjaar 95/96 is haha.
Heb even het kentekenbewijs bij de hand er staat op : Datum eerste toelating 25 MRT 2000 ----- Datum eerste afgifte Nederland 25 MRT 2000
 
Ja lijkt me sterk dat zowel de motor van jou of van mij het bouwjaar 95/96 is haha.
Heb even het kentekenbewijs bij de hand er staat op : Datum eerste toelating 25 MRT 2000 ----- Datum eerste afgifte Nederland 25 MRT 2000

Zal wel kloppen dan. Zou me er niet druk over maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan