Franco Morbidelli

Volgens mij heeft iemand zn selectieve leesbril op ?!

Ennuh een constante dovi ?? die man is wisselvallig geboren
Dat ben ik niet met je eens. Het staat mij juist bij dat Dovi de coureur is die race op race in de punten finishte, er zelfs een record van meer dan één seizoen mee vestigde? 2018 is hij vaker gevallen maar daarvoor is het juist een zeer solide coureur gebleken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Qken
2 jaar op n rij tweede geworden.
Als dat wisselvallig is, wat zegt dat dan over de rest?

Denk eens aan een Philip Island waar meneer 13de werd ofzo ?
Of de weekenden dat hij achterin de top 10 kwalificeerde en de race alsnog ( bijna ) won.
Of juist de wedstrijden waarin hij viel, zoals Joris ook aangeeft.

Qua totale seizoenen doet hij het de laatste jaren erg goed, mocht bovenstaande veranderen zie ik hem ook nog wel kampioen worden.

BTW.. er zijn wel een aantal rijders die nog een stuk minder constant zijn ;)
 
Mooie foto van Franco
772527.jpg
 
Waarom heeft Morbidelli een Braziliaanse vlag op zijn helm? Is één van zijn ouders Braziliaans?
 
Nou Gerrit, dat valt best wel mee...

InsightTV (vette s(h)ite) is bezig om een meerdelige documentaire over Morbidelli te uploaden. Mooi verhaal, insight info en gruwelijke beelden.

Ergens rond 7:30 zie je ook zijn moeder, en Gerrit, daar zie je mij niet op kruipen.

Je kan de eerste aflevering hier bekijken: Video > Morbidelli Rising - Episode 1: Finding Nirvana - INSIGHT - The Ultra HD Factual Entertainment Channel

Ik deed er niet voor niks een vette knipoog bij.😊😜
 
Nou Gerrit, dat valt best wel mee...

InsightTV (vette s(h)ite) is bezig om een meerdelige documentaire over Morbidelli te uploaden. Mooi verhaal, insight info en gruwelijke beelden.

Ergens rond 7:30 zie je ook zijn moeder, en Gerrit, daar zie je mij niet op kruipen.

Je kan de eerste aflevering hier bekijken: Video > Morbidelli Rising - Episode 1: Finding Nirvana - INSIGHT - The Ultra HD Factual Entertainment Channel

Jammer dat ze het op het gewone tv kanaal niet uitzenden..
Heb wel Insight tv maar niet de juiste ofz\o, bedrijif is trouwens nederlands en de enige die echt uitzend in 4k naast Xite begreep ik
 
Jammer dat ze het op het gewone tv kanaal niet uitzenden..
Heb wel Insight tv maar niet de juiste ofz\o, bedrijif is trouwens nederlands en de enige die echt uitzend in 4k naast Xite begreep ik

Hmm, raar ik heb geen Insight TV en kan het gewoon kijken (iig aflevering 1).

Wel hele gruwelijke beelden in 4k op mn 55 inch 4k televisie *O**O*
 
Hmm, raar ik heb geen Insight TV en kan het gewoon kijken (iig aflevering 1).

Wel hele gruwelijke beelden in 4k op mn 55 inch 4k televisie *O**O*

Ik heb insight tv ( via kpn , meen zender 36 oid ) alleen daar zenden ze deze docu niet uit maar dus wel op internet, zo bedoelde ik het.
Je hebt ook nog insight tv op andere kanalen maar dat valt weer buiten mn pakket, als het goed is word het daar uitgezonden onder het mom : speed seekers of zoiets, gaat om docu s ove r morbidelli maar ook van andere motorsporters.

Behelpen trouwens met 55 inch :P Wij hebben nu een jaar 58inch 4k UHD en ben er zeer te spreken over
 
Nou Gerrit, dat valt best wel mee...

InsightTV (vette s(h)ite) is bezig om een meerdelige documentaire over Morbidelli te uploaden. Mooi verhaal, insight info en gruwelijke beelden.

Ergens rond 7:30 zie je ook zijn moeder, en Gerrit, daar zie je mij niet op kruipen.

Je kan de eerste aflevering hier bekijken: Video > Morbidelli Rising - Episode 1: Finding Nirvana - INSIGHT - The Ultra HD Factual Entertainment Channel

Link werkt niet?

Braziliaanse roots verklaart het exotische uiterlijk van Franky. De enige Italiaanse coureur die goed Engels spreekt.
 
  • Haha
Waarderingen: Qken
Misschien re-post, maar zeker de moeite waard om te lezen.

Ben in 2017 van Camping Panorama Marco Piperno (aanrader) naar Tavullia gefietst en zag onderweg in een dorpje vlak voor Tavullia overal vlaggen met nr. 21 van Morbidelli hangen. Ik vroeg me toen af of hij daar woonde oid, maar dat blijkt dus te kloppen.

 
Er is zelfs een docu over hem die regelmatig te zien is op insight tv.
Heet volgens mij morbidelli rising oid
Gaat ook een deel over het dorp en de vlaggetjes etc
 
Terug
Bovenaan Onderaan