Franco Morbidelli

Wordt spannend morgen...🤓
B5FE12E4-1645-41AC-917E-8694B4698084.jpeg
 
Ik denk Fabio , Morbidelli rijd op kop een groot gedeelte van de race en maakt halverwege laatste ronde een foutje en gaat wijd en ja Fabio profiteert ;);)
Ik denk geen één.
Miller gaat winnen.
Want die schiet er met de start voorbij.
Om dat hij bang is voor een tear-off
😉
 
Rossi gaat zeker nog wel een race winnen :Y Volgend seizoen bij Petronas Yamaha.

Weer een jaar ouder. Echt niet.......... Zou het hem wel gunnen.
Maar je hoort de laatste tijd veel over het aanpassen van de houding op de motor. Die jonge gastjes gaan daar veel makkelijker mee om.
En hoe je het ook wendt of keert....leeftijd gaat tellen. Kracht, reflexen, conditie, etc....
 
Weer een jaar ouder. Echt niet.......... Zou het hem wel gunnen.
Maar je hoort de laatste tijd veel over het aanpassen van de houding op de motor. Die jonge gastjes gaan daar veel makkelijker mee om.
En hoe je het ook wendt of keert....leeftijd gaat tellen. Kracht, reflexen, conditie, etc....

Indien je zo zeker van je zaak bent: Wedden voor een kratje Hertog Jan dat hij nog een race wint?
 
Indien je zo zeker van je zaak bent: Wedden voor een kratje Hertog Jan dat hij nog een race wint?
Denk het niet , dan moet het dit jaar gebeuren. De jongelingen gaan volgend jaar alleen maar sterker worden, dat gaat bij hem niet meer gebeuren.
 
vermits de motoren bevrozen zijn voor 2021 logisch. iedereen behalve niet-concessie teams moeten met hetzelfde blok rijden.
 
Ook volgend jaar geen fabrieksmachine voor Morbidelli, maar een A-spec YZR-M1;

Als Maverick zo doorgaat denk ik dat Franky hem in 2021 gewoon gaat vervangen..
 
Terug
Bovenaan Onderaan