Franco Morbidelli

Zou wel leuk voor ons zijn als Petronas een vervanger vraagt. In de vorm van ene Toprak bijv. of Gerloff.. Maar liever Toprak :Y
 
Naast alle andere redenen ook een beetje invloed van Dorna?
Een Amerikaan op de motor? 8-)
Ik weet dat ze wel met dit soort dingen bezig zijn.
De sport internationaal zo breed mogelijk maken. :t

Hoewel Toprak mij spannender leek. :9
 
Zolang Toprak 2 stieren op zijn helm heeft staan gaat hij niet op een Yamaha met een groene M rijden. Heeft niets met Nationaliteit of Dorna te maken.
 
Reken maar van yes dat Dorna er graag een Turk bij heeft in de MotoGP. Maar wellicht dat Razgat en zijn manager Sofuoglu geen zin hebben in invalbeurten en alleen maar gaan voor een echt plekje in de MotoGP? Tijdens zo'n invalbeurt kun je jezelf nou niet echt op de kaart zetten, tegen de tijd dat je de machine een beetje naar je hand hebt weten te zetten is het weekend alweer voorbij.

Monster is trouwens geen sponsor van SRT.
 
Nu wel effe jammer dat VDM niet meer bij Yamaha zit. Had ie fijn kunnen werken met de Zeel in Assen.
 
Reken maar van yes dat Dorna er graag een Turk bij heeft in de MotoGP. Maar wellicht dat Razgat en zijn manager Sofuoglu geen zin hebben in invalbeurten en alleen maar gaan voor een echt plekje in de MotoGP? Tijdens zo'n invalbeurt kun je jezelf nou niet echt op de kaart zetten, tegen de tijd dat je de machine een beetje naar je hand hebt weten te zetten is het weekend alweer voorbij.

Monster is trouwens geen sponsor van SRT.
franco-morbidelli-petronas-yam-1.jpg
 
Toprak schijnt bedankt te hebben voor de eer..

Schijnt zich volledig te willen concentreren op de wsbk titel..

Lijkt mij meer een gerucht maar zou ergens waarheid kunnen zijn of een deel waarheid in zitten.

Het rare er aan is idd zn red bull sponsoring, wellicht een clausule opgenomen ?

2de rare vind ik dat de reden zou zijn dat hij zich volledig concentreert op het wsbk kampioenschap, het is nu niet zo dat hij al boven aan staat of dat het grootste deel van het seizoen er al op zit en hij nog maar een paar punten van de nr1 af zit.
 
Toprak schijnt bedankt te hebben voor de eer..

Schijnt zich volledig te willen concentreren op de wsbk titel..

Lijkt mij meer een gerucht maar zou ergens waarheid kunnen zijn of een deel waarheid in zitten.

Het rare er aan is idd zn red bull sponsoring, wellicht een clausule opgenomen ?

2de rare vind ik dat de reden zou zijn dat hij zich volledig concentreert op het wsbk kampioenschap, het is nu niet zo dat hij al boven aan staat of dat het grootste deel van het seizoen er al op zit en hij nog maar een paar punten van de nr1 af zit.
Verhaaltje voor de buitenwereld.
 
Verhaaltje voor de buitenwereld.
Maar wat zou er dan dichter bij de waarheid zitten ? We zullen het nooit te weten komen maar een beetje gissen is wel leuk :)

"Durft" hij het niet aan om momenteel op een m1 te stappen, gezien de recente resultaten ?

Is hij bezig met andere merken ?

Is er toch het probleem qua persoonlijke sponsoring ?

Mag hij niet van ome Kenan? :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan