Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hij had het bij een sloperij gehaald(zijn broertje werkt daar).Inderdaad, zijn die geperste vlokken, worden ook gebruikt voor geluidsisolatie. Maar volgens mij zijn die platen niet erg goedkoop.
Als ik me niet vergis is het dit spul:
http://www.gamma.com/stappenplan.html?i=710
Ziet er erg goed uitBedankt voor de ideeen, die vlokkenplaten en polyether matten ga ik even checken.
Ondertussen heb ik even mn carburateurdekseltjes gemotipt en ijzeren carburateur delen met hammerite bewerkt. Daarna alles in elkaar gezet. Ik heb alles al eerder schoongemaakt (biotex, azijn, terpentine).
Resultaat:
[afbeelding]
[afbeelding]
Chromen deksels zijn veel mooier, maar dat liet het budget niet toe
[afbeelding]
[afbeelding]
Geen idee wemoto cmsnl ??Zo haalde ik de choke kleppen uit de carburateurs:
[afbeelding]
Geeeeeen idee hoe iemand dit voor elkaar weet te krijgen ?
Het veertje van de ''intacte'' klep is kapot, daardoor hangt het luikje los.
Iemand een idee waar ik nieuwe kleppen kan krijgen? Of kan ik de andere klep gewoon afvijlen en 2 halve kleppen installeren
En mijn nokkenas is een beetje beschadigd:
[afbeelding]
De zuigers zien er nog goed uit. Een van de cilinders heeft wel een voelbare kras.
Het wieltje ga ik vervangen, maar wat is jullie advies op het gebied van de kras en de beschadigde nokkenas/tuimelaar? En zijn er verder nog dingen die ik moet nakijken/vervangen?
Hmmm, ik heb hetzelfde gevraagd over mn XS400. Ik had een XS250 krukas en wou die in een 400 blok bouwen, maar de krukas is anders gebalanceerd gezien het gewichtsverschil van de zuigers.Ja misschien is dat beter, ik heb een onbeschadigde cilinder met nokkenas en tuimelaars gevonden in Duitsland. Het is een cilinder uit hetzelfde jaar maar wel een 350 cc, klopt het dat ik deze zonder problemen kan monteren op mijn 250 blok?