Frans keurmerk voor motorvriendelijke accommodaties?

Bolski

MF veteraan
Donateur
29 okt 2003
59.714
94
Er schijnt een Frans keurmerk te zijn, voor motorvriendelijke accommodaties. Een logo met een motor erop en een opgestoken duim. Kent iemand dat keurmerk, of heeft iemand er een plaatje van?
 
Ik denk het niet, er zou een eenvoudig logo van een motor en een opgestoken duim op moeten staan.
 
Ik denk het niet, er zou een eenvoudig logo van een motor en een opgestoken duim op moeten staan.


hmmm, zegt me niet direct iets, behalve alleen nog onderstaande...

then again, ik ga niet echt naar fransozenland, zijn hier vast mensen die dat beter kennen op dat gebied...

ken verder dus alleen deze, maar dat is eigenlijk meer iets van 1 welbepaalde reisinstantie oid dacht ik...

full
 
Laatst bewerkt:
hmmm, zegt me niet direct iets, behalve alleen nog onderstaande...

then again, ik ga niet echt naar fransozenland, zijn hier vast mensen die dat beter kennen op dat gebied...

ken verder dus alleen deze, maar dat is eigenlijk meer iets van 1 welbepaalde reisinstantie oid dacht ik...

[afbeelding]

Ik denk dat deze het is, ik zal eens vragen, aan diegene die het weer aan mij vroeg. Dat was een vrouw, vandaar de vage omschrijving ;)
 
Ik denk dat deze het is, ik zal eens vragen, aan diegene die het weer aan mij vroeg. Dat was een vrouw, vandaar de vage omschrijving ;)

is dat geen sexistische opmerking? :+

ps; dan kan je volgens mij beter met de eerste die ik gepost had rekening houden/info bekijken, dat is een lijst/logo die door een motormagazine/organisatie werd opgesteld.. de laatste is eigen meer een 'reclamestunt' van 1 welbepaalde reispromotor blijkt... ;)
 
Laat ze in Frankrijk eerst maar eens een keurmerk uitbrengen voor vriendelijke accomodaties in 't algemeen...
 
Daar is een waarderingssysteem voor, dat heet de euro.
 
Terug
Bovenaan Onderaan