FreeBike Circuittraining Zaterdag 22 september

BertV

MF veteraan
21 mei 2001
11.489
0
39
Amersfoort
Veel motorrijders denken nog steeds dat motorrijders die met hun knieën en de rest van de motor aan de grond rijden de beste en snelste motorrijders zijn maar daar klopt helemaal niets van. Juist de motorrijders die weinig spectaculair maar daarentegen zeer vloeiend rijden zijn vaak de snelste mannen.
Kom maar op Duderuud, ik rijd je helemaal zoek :+

Johnv

MF veteraan
3 jun 2001
4.410
1
Leerdam
Doelgroep:
Voor de ervaren motorrijder die op een veilige en verantwoorde wijze de sportieve eigenschappen van hun motor willen ontdekken.

veilig verantwoordelijk :?

nee niks voor mij. :+

HELLdesker

MF veteraan
19 mei 2001
5.402
0
www.kika.nl
motormaniacs wrote
Voor de ervaren motorrijder die op een veilige en verantwoorde wijze de sportieve eigenschappen van hun motor willen ontdekken. Uiteraard is het type motor hierbij niet van belang. Let wel, het betreft hier geen race-cursus ! De snelheid is van ondergeschikt belang.
Zegt genoeg... Niks voor mij dusssss :P

Fastcruiser

MF veteraan
Donateur
14 aug 2001
10.720
14
Bezoek Site
Zegt genoeg... Niks voor mij dusssss :P
Maar wel voor een suffe toerder zoals ik.

Alleen...hoe kan je nu mooie lijnen rijden als je snelheid niet zo hard mogelijk is :?

Laten wel wel wezen, als ik op een curcuit kom wil ik ook wel alles uit die motor halen. Misschien niet meteen, maar ik wil op zo\'n dag wel vorderingen zien.

Iemand ervaring met VRO3? Is dat vergelijkbaar?

R1no

Die hard MF'er
27 aug 2001
605
0
Ede
Wel lachen om de reacties hierop weer eens terug te lezen, en nu gaan de meesten wel, hehe MFCD